Marketing 2
Direct marketing
Cíle
Cílem tohoto bloku je seznámit Vás s nástrojem propagace – přímým marketingem. Po prostudování tohoto bloku budete schopni:
- pochopit jeho rostoucí úlohu v marketingové komunikaci
- rozlišit mezi jednotlivými technikami direct marketingu
- vysvětlit, v jakém vztahu je direct marketing k CRM
- objasnit, jakým způsobem je možné měřit efektivitu direct marketingu.
Literatura
Základní studijní text naleznete na is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18557271/Direct_marketing.doc.
Doplňkové (nepovinné) texty naleznete na is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18557271/4_Nejcastejsi_pravni_problemy_DM.ppt a is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18557271/Jak_napsat_DM.doc.