Marketing 2
Public relations a Společenská odpovědnost podniku
Cíle
Cílem tohoto bloku je seznámit vás s dalším z nástrojů propagace – public relations, které je považováno na relativně nový nástroj a k jehož rozvoji a výzkumu dochází až v několika posledních desítkách let. V rámci tohoto nástroje budou rozebrány i koncepce corporate social responsibility (CSR), jednotlivé typy sponzorství a odlišnost sponzorství od filantropie. Po prostudování tohoto bloku budete schopni:
- pochopit, proč zatím neexistuje jednotná definice public relations
- vysvětlit, co je podstatou koncepce corporate social responsibility
- rozlišit jednotlivé typy public relations
- definovat jednotlivé typy sponzorství
- vysvětlit rozdíl mezi sponzorstvím a filantropií.
Literatura
Základní studijní text naleznete na is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18557680/PR_CSR.doc.
Texty, na které se studijní text odkazuje, naleznete na is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18557680/Co_je_filantropie.doc, is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18557680/Spolecenska_odpovednost_firem-vyzkum.pdf a is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18557680/Vztah_podnik_community.doc.