Marketing 2

Řízení vztahů se zákazníky

Cíle
Tato kapitola si klade za cíl seznámit Vás s relativně novou koncepcí řízení vztahů se zákazníky, která navazuje na dříve získané poznatky nejen v managementu, ale také v marketingu. Po prostudování této kapitoly byste měli být schopni:
  • objasnit tři úrovně CRM a hodnotový řetězec CRM
  • porozumět, proč dochází k nedorozuměním v této oblasti
  • ukázat, jak je spojena výkonnost podniku se spokojeností a loajalitou zákazníka a proč je třeba rozlišovat mezi jednotlivými zákazníky
  • definovat, co je celoživotní hodnota zákazníka
Literatura

Základní studijní text naleznete na is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18560600/Rizeni_vztahu_se_zakaznikem.doc.

a is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18560600/Customer_Relationship_Management.pdf.