Marketing 2
Značka
Cíl
Cílem tohoto bloku je seznámit Vás se základními principy budování značky. Po prostudování tohoto bloku budete schopni:
- orientovat se v jednotlivých strategiích značek
- určit, jakou roli v samotném názvu produktu značky hrají
- vysvětlit, co je to brand equity
- rozlišovat mezi jednotlivými strategiemi positioningu
Literatura
Základní studijní text naleznete na is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18560693/Znacka.doc.
Texty, na které se studijní materiál odkazuje, naleznete na is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18560693/Brand_Equity_Review.pdf, is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18560693/Co-branding.pdf, is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18560693/Even_Brands_Need_Spring_Cleaning.pdf a is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18560693/Pravidla_podle_MaM.doc.
Následující