Marketing 2
Veletrhy, výstavy, event marketing
Cíle
Cílem tohoto bloku je seznámit vás s dalším z nástrojů propagace – veletrhy a výstavy, které bývají buď uváděny samostatně nebo jsou zařazovány pod podporu prodeje, pokud je jejich cílem stimulovat prodej, nebo pod public relations, pokud je účelem účasti na veletrhu či výstavě budovat dobré jméno. Tento blok se také zabývá další formou komunikace – event marketingem, který může představovat alternativu k veletrhům a výstavám. Po prostudování tohoto bloku budete schopni:
- pochopit úlohu veletrhů a výstav v komunikačním mixu
- rozlišit jednotlivé typy výstav a veletrhů
- určit, jakým způsobem je možné měřit efektivitu veletrhů a výstav
- vysvětlit princip event marketingu a jeho vazby k ostatním nástrojům propagace
- vysvětlit jednotlivé strategie event marketingu.
Literatura
Základní studijní text naleznete na is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18560511/Veletrhy_vystavy_event_marketing.doc.