JAK BUDE PROBÍHAT ZPRACOVÁNÍ BPH-BAS1 V PODZIMNÍM SEMESTRU 1. Student si v období od 3.10.2012 do 16.10.2012 vybere téma bakalářské práce z vypsaných témat KPH a přihlásí se na ně. 2. Od 16.10. do 27.11 budou vedoucí pracovat na formulaci zadání BP. Studenti s nimi mohou spolupracovat a orientovat zadání na konkrétní problém praxe. 3. Od 28.11.2012 student začne intenzívně pracovat na vlastní představě řešení. 4. Student je povinen účastnit se prvních dvou seminářů 2.10. a 9.10. 2012. Tyto semináře mají zásadní metodický význam pro zpracování BP!! 5. Pokračuje intenzívní prací na rozpracování předmětu své BP a to ve dvou směrech: · Spolupráce s vedoucím BP Student si v zadaném termínu zvolí téma své BP. Je povinností studenta kontaktovat svého vedoucího BP, projednat s ním postup zahájení práce na své BP, zejména její obsahové zaměření, postup stanovení zdrojů pro teoretickou BP a subjektů a zdrojů pro praktickou část práce. V souladu s tím konzultuje metodické zásady, vhodné pro postup zpracování. · Práce v bakalářském semináři Student pracuje v rámci bakalářského semináře na POTu – kterým je Úvodní projekt BP, podle níže uvedených požadavků lektora bakalářského semináře. POT student uloží ve formě POWER-POINTové prezentace nejpozději do 15.1.2013 do odevzdávány IS. POT je posuzován lektorem semináře a podle jeho pokynů studentem případně dopracován (POT může být dopracován i po stanoveném termínu v případě, že byl do 15.1.2013 poprvé vložen do odevzdávány IS. POT potom musí být dopracován nejpozději do 10.2.2013!!). Přijetí POTu lektorem je podmínkou udělení zápočtu v rámci bakalářského semináře. Zápočet z bakalářského semináře BPH_BAS1, bude udělen studentovi, který získá písemný souhlas lektora semináře. Zápočet uděluje lektor bakalářského semináře. JAK BUDE PROBÍHAT PRÁCE V SEMINÁŘI BPH_BAS1 Průběh semináře BPH_BAS1 probíhá v rámci seminářů. Prvních dvou seminářů se účastní povinně všichni studenti!! V nich studenti dostanou formou přednášky pokyny ke zpracování POTu - Projektu své BP. Postupně jej individuálně zpracovávají a zpracovaný ve formě POWER-POINTové prezentace vloží do odevzdávárny IS. Na dalších seminářích mohou studenti vystoupit se svými POTy v rámci individuálních prezentací. V rozpravě ke každé prezentaci lektor sdělí studentovi připomínky a doporučení metodického charakteru a sdělí mu, zda byla jeho prezentace přijata a tím splněna podmínka k udělení zápočtu. POTy přijaté na seminářích se již nevkládají do odevzdávány IS. Ostatní prezentace posuzuje lektor písemně, a to pouze ty prezentace, které byly vloženy do IS. E-mailem sděluje studentům, zda jejich POTy byly přijaty. Neposílejte POTy lektorovi e-mailem!!! ČASOVÝ PRŮBĚH SEMINÁŘE Na prvních dvou seminářích vyslechnou studenti úvodní přednášku, která jim umožní orientaci v celém průběhu přípravy bakalářské práce. Dozví se, v jakém pořadí je vhodné postupovat při zpracování BP, co je to empirické šetření, jak je připravit a jak zpracovávat jeho výsledky. Bakalářská práce je odborným textem, a proto se seznámí s tím jak při jejím zpracování nutno postupovat. Dále bude paralelně k soustředěním probíhat individuální samostudium a samostatná příprava POTu. POT bude obsahovat ve formě POWER-POINTové prezentace Projekt bakalářské práce, konkrétně: · téma BP · výběr konkrétního podniku nebo organizace, ve které bude student řešit praktický problém a aplikovat metody, které byly součástí teoretické výuky · formulaci cíle BP, jako manažerského problému v konkrétním podniku nebo organizaci. (Zde uvede student po konzultaci s představiteli konkrétního podniku a po konzultaci se svým vedoucím BP konkrétní problém v rámci tématu své BP) · vymezení výzkumných otázek, případně výzkumných hypotéz a dalších metodických prostředků, obvykle užívaných při řešení odborných prací. (Zde uvede student zaměření metod řešení vybraného problému. Jsou to tedy typy relevantních metod, výzkumné otázky, nebo tvrzení – hypotézy, vztahující se k řešení zvoleného problému) · rozšířený přehled literárních zdrojů Projekt bakalářské práce nesmí být pouhým opisem oficiálního zadání BP, ale jeho rozvedením, zejména v části vymezení řešeného problému v konkrétním podniku a metod řešení. Doc. Hálek