Studentské hodnocení výuky ESF:BPE_MIE1 Mikroekonomie 1 - Ing. Michal Kvasnička, Ph.D. Zapsáno: 596, Splnilo: 206, Návratnost: 34.6 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 8. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 7. Čas strávený v hodinách/výuce s touto/tímto vyučující(m) považuji za smysluplný. . 6. Vyučující poskytl(a) jasné informace k organizaci předmětu. . 5. Vyučující vždy dodržel(a) všechna stanovená pravidla. . 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . .. ..Souhlasím . ..Nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem zodpovězeno Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 242 1.5 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 211 1.4 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 211 1.2 5. Vyučující vždy dodržel(a) všechna stanovená pravidla. 210 1.3 6. Vyučující poskytl(a) jasné informace k organizaci předmětu. 212 1.4 7. Čas strávený v hodinách/výuce s touto/tímto vyučující(m) považuji za smysluplný. 211 1.4 8. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 211 1.7 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď ”nemohu odpovědět” se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 999 min 10 medián 90 průměr 115.5 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: Některé složitější části látky mi přišly málo vysvětlené v porovnání s lehčími částmi, kterým jsme věnovali více času. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Předmět je dost časově náročný, každotýdenní příprava na semináře a testy zabrala hodně času. Nejdéle však trvala příprava na závěrečný test. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Zúčastnila jsem všech přednášek a všech seminářů. Průměrná doba přípravy na seminář se pohybuje okolo 2 hodin. 1 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: Výklad byl srozumitelný a místy zábavný. 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: Přednášející Michal Kvasnička naprosto super jeho vysvětlení látky jsem vždy porozuměl úplně bez problému. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Na jednotlivé hodiny jsem se nějak moc nepřipravoval hlavně ze začátku ne, protože to začáteční učivo mi přišlo docela snadné a věděl jsem odpovídat na otázky v leafletech, jen když jsem viděl přednášku. Později v semestru už jsem se musel leafletum venovat trochu více. Některé příklady v leafletech byly podle mě až příliš těžké a to možná i zbytečně. (Kolikrát jak jsme se sešli před třídou tak všichni říkali: Doufám,že nepudu na 15,17) 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: nejlepší přednášející jakého jsem v prvním semestru měl 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: nemám ho ráda 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: přednášky a cvičení, neuvěřitelně moc času na vypracování lafletů a domání příprava na zkoušku 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: 80 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Přednášky i semináře mě bavili, proto jsem na skoro všechny chodil. Na průběžných testech jsem si dobře učivo zopakoval a nyní mám pocit, že se na zkoušku už skoro ani učit nemusím. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: pri leafletoch som strávila celé dni i noci 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: Kvasnička je top! :D 6. Vyučující poskytl(a) jasné informace k organizaci předmětu. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 6: Záložka Administrativa v ISu byla velmi podrobná - výrazně to ulehčilo práci. 7. Čas strávený v hodinách/výuce s touto/tímto vyučující(m) považuji za smysluplný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 7: Až na pár matematických odboček a zajímavostí z přednášek (společných) učivo spolehlivě pokrývá Mankiw. 6. Vyučující poskytl(a) jasné informace k organizaci předmětu. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 6: Pan Kvasnička hned na první přednášce řekl co je třeba po splnění tohoto předmětu. Hlavně vymyslel jak se body normují, což jsem velmi ocenila. 7. Čas strávený v hodinách/výuce s touto/tímto vyučující(m) považuji za smysluplný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 7: Myslím si že přítomnost na přednáškách mi pomohla, více než pouze sledovat přednášky online kvůli možnosti se přednášejícího zeptat na cokoli. Navíc přednášky pana Kvasničky jsou zajímavé a přínosné ale i celkem vtipné. Hlavně experimenty jsou fajn protože na základě toho si člověk spoustu věcí zapamatuje. 2 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: Uvítám praxi v oboru 5. Vyučující vždy dodržel(a) všechna stanovená pravidla. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 5: Ach to přetahování času 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: Jeden z nejužitečnějších a nejpřínosnějších předmětů tohoto semestru. 6. Vyučující poskytl(a) jasné informace k organizaci předmětu. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 6: V interaktivní osnově předmětu v iSu jsou přehledně uvedeny všechny potřebné informace. 5. Vyučující vždy dodržel(a) všechna stanovená pravidla. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 5: Jediná výtka je přetahování délky hodiny. 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: Samotná teória mikroekonómie je prínosná a pomerne zaujímavá, avšak pri aplikácií na reálny svet ekonomiky je dosť obmedzená, existuje veľa ”ale”, rôznych subjektív a iných faktorov, ktoré spôsobujú, že všeobecná teória prebratá v tomto kurze je dosť obmedzená pri reálnej aplikácií. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Zúčastnil som sa každej prednášky, každú požadovanú kapitolu som prečítal a spoznámkoval, vynechal som asi 2 semináre, ale celkový čas určiť nedokážem 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: Občas pan Kvasnička naráží na kontroverzní témata, která interpretuje z ekonomického pohledu. Nutí to člověka se na věc dívat z více úhlů a opravdu se snažit přemýšlet jinak. 5. Vyučující vždy dodržel(a) všechna stanovená pravidla. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 5: Nejsem si jistá, která pravidla jsou zde zmíněna. Jediné, co pan Kvasnička regulérně porušoval, byl čas vymezený na přednášku. Vždy se ale omluvil a vtipem ”zahrál do outu”. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Jelikož jsem neměl problémy s pochopením, čas studia jsem mohl značně zkrátit 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: prednasky mi pomahaju vysvetlenie uciva je na vysokej urovni lahsie sa mi pripravuje na seminare 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: tažko odpovedať na otázku bol som zatiaľ na všetkých prednáškach aj seminároch + domáca príprava ktorú nemam zmeranú 5. Vyučující vždy dodržel(a) všechna stanovená pravidla. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 5: Nevím jaká stanovená pravidla jsou myšlena 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: Prednáške sa nedá nič vytknúť, bola zábavná a poučná, občas som sa dokonca zobudil vďaka dobrému vtipu. 3 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: nedokážem to presne zrátať ale bolo toho neskutočne moc 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: pomáhá pochopit a zamyslet se nad situacemi v ekonomice, se kterými se setkáváme každý den, ale asi bychom se na ně z takového úhlu jako na přednáškách nedívali. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: časově je tento předmět poněkud náročnější, rozhodně se však dobrá příprava především na semináře vyplatí, i přes to je lepší si před zkouškou pořádně pročíst všechny důležité kapitoly v učebnici Mankiw. 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: Najlepší predmet z prvého semestra. Myslím že v tomto predmete som sa naučila najviac a najviac mi toho dal. 6. Vyučující poskytl(a) jasné informace k organizaci předmětu. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 6: Všetko nám vždy poslal mailom a tiež nám to povedal aj na prednáške. 7. Čas strávený v hodinách/výuce s touto/tímto vyučující(m) považuji za smysluplný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 7: Najzábavnejšie prednášky celého semestra. Ako jediný predmet, na ktorom som nevymeškala ani jednu. 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: ze zapsaných (=povinných) předmětů mi tento přišel nejzajímavější, nejzábavnější, nejužitečnější a nejvíc mě bavil 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: pan Kvasnička umí výborně, pečlivě, srozumitelně a naprosto pochopitelně vysvětlovat dané problematiky, ačkoliv jsem nikdy předtím během studia neměla ani náznak ekonomie, vše jsem pochopila a krom asi dvou případů, rovnou na přednášce 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 4: zná své slides nazpaměť, nemusí se do nich dívat, nečte, ale vykládá 6. Vyučující poskytl(a) jasné informace k organizaci předmětu. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 6: jeho informačně-administrativní e-maily během prázdnin byly sice trošku děsivé až frustrující :D ale ve výsledku, hlavně při srovnání s ostatními předměty, jsem ráda za tak detailní vysvětlení všech náležitostí 7. Čas strávený v hodinách/výuce s touto/tímto vyučující(m) považuji za smysluplný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 7: u tohoho přednášejícího, jako jednoho z mála, má cenu chodit na přednášky, osobně si myslím, že s procvičením na seminářích bohatě stačí k pochopení problematiy a i k přípravě na zkoušku 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: Pan Kvasnička dokáže skvěle uvádět nic neříkajíci definice do, pro nás studenty, pochopitelných každodenních situací. 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: Předmět mě zajímal a bavil. Zejména díky tomu, jakou formou k tomu přistoupil pan Kvasnička. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Všechny přednášky, kterých jsem se nezúčastnil, jsem alespoň viděl on-line. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Vůbec netuším, kolik to mohlo být hodin, číslo je velice přibližné. 4 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: jak to mám tušit? 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: nemam paru hele 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Na otázku nedokážu odpovědět. Žádnou z přednášek jsem nezameškal, na semináři jsem měl jednu absenci, domácí příprava mi zabrala kolem 2 hodin na seminář(zde zahrnuta i příprava na zápočtové testy). Příprava na zkoušku 10 hodin. 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: Myslím si, že predmet je v mojom štúdiu jeden z najdôležitejších, takže svoju hodnotu pre mňa a moje znalosti určite má. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Nebol som kvôli nedostatočnému počtu bodov pripustený ku skúške, preto som nezarátal čas prípravou na skúšku. 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: Prednášky s vyučujúcim boli vždy zaujímavé a zrozumiteľné. 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: Zatím nejlepší předmět na této fakultě. 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 4: Kapacita ve svém oboru. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: číslo je čistý typ, nemám ani páru, že koľko som strávil nad Mikrom 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: Předmět mikroekonomie je vyučován tak, že opravdu rozvíjí přemýšlení studentů. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Na tento předmět je třeba poměrně hodně přípravy, což považuji více za pozitivní, nicméně si myslím, že testové otázky vždy přímo neodráží schopnosti a znalosti studentů. Upřednostnila bych ústní zkoušky, trochu lepší přístup ke studentům, kteří test nezvládnou např. o jeden bod, například přihlédnout k jejich práci během semestru, zkonzultovat s jeho cvičícím případné udělení chybějícího bodu. 5 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: pro mě to nejvýznamnější, co jsem se tento semestr naučila 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Dalo by se to rozdělit na třetiny, třetinu tohoto času zabraly přednášky a semináře, třetinu pročítání všech materiálů a třetinu vypočítávání leafletů. 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: Profesionálnímu výkonu zkušeného vyučujícího není co vytknout. 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 4: Nemám žádné zkušenosti, které by můj souhlas vyvracely. 5. Vyučující vždy dodržel(a) všechna stanovená pravidla. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 5: Co bylo napsáno a řečeno, to tak i bylo. 6. Vyučující poskytl(a) jasné informace k organizaci předmětu. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 6: Tento předmět je co do organizačních informací zpracován nejlépe ze všech těch, které jsem absolvovala jak ne této, tak na jiných fakultách. 7. Čas strávený v hodinách/výuce s touto/tímto vyučující(m) považuji za smysluplný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 7: Jak jsem říkala, profesionálnímu výkonu zkušeného vyučujícího není co vytknout. 8. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 8: Vše bylo napsáno a řečeno. 6 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Učiva je opravdu hodně, ale chápu, že nafouknout semestr nelze. 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: Přednášky jsem si většinou pouštěla ze záznamu, protože to mám na fakultu dost daleko. Nahrávání hodin opravdu velmi oceňuji. Líbilo se mi, že k dispozici byly i starší nahrávky, protože přednáška byla v pondělí, cvičení v úterý a mezitím bylo dost málo času na vypracování leafletu a prostudování ostatních materiálů. 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 4: Jsem si jistá, že konkrétní příklady skoro v každé prezentaci pomohly snad každému, aby látku lépe pochopil. 5. Vyučující vždy dodržel(a) všechna stanovená pravidla. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 5: Opravdu velmi oceňuji, že výsledek předmětu nezávisí jenom na jedné zkoušce, která se z mnoha důvodů nemusí povést, i když jsem se celý semestr snažila. Hodnocení průběžné přípravy je moc dobrý nápad. Průběžné testy: Internetové verze se mi líbí. Většinou jsem využila skoro všechen čas, ale nikdy jsem ho neměla moc málo. Testy v učebnách na papír jsou daleko víc stresující (a navíc by odebíraly čas, kterého je na hodinách i tak dost málo). A je to dobré i v tom, že není nutné se naučit úplně všechno. Nikdo nemá všechno v hlavě a je potřeba umět s informacemi pracovat, najít si je může každý kdykoliv. Práce na cvičeních během semestru: Zezačátku jsem měla poměrně problém. Abych dostala bod, nestačilo jenom něco vědět, ještě jsem to musela první říct. Strašně nerada se takhle předháním a trumfuju s ostatními, ale časem jsem si nakonec zvykla. Ono totiž brzy polovinu skupiny nějaké soutěžení o body přestalo zajímat a jen tam tak vzadu seděli, aby tam aspoň byli. Cvičící si pak už taky pamatoval, kdo vypadá, že nějaké body chce, a vyvolával pořád stejné lidi. 6. Vyučující poskytl(a) jasné informace k organizaci předmětu. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 6: Sepsání všech organizačních věcí do studijních materiálů do ISu, abychom měli všechno na jednom místě a mohli se kdykoliv podívat, je moc dobré. Tady není co vytknout. Snad jen mi bylo trochu líto, že normované body za průběžné testy jsem si mohla sama podle návodu spočítat, ale ke statistikám bodů za práci na semináři jsme se nijak nedostali. Ale zas chápu, že to je o tom, aby někdo na začátku semestru nenahnal spoustu bodů a pak si jen hlídal, kdy se bude muset zase trochu snažit. 7. Čas strávený v hodinách/výuce s touto/tímto vyučující(m) považuji za smysluplný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 7: Bez toho, abych byla na přednášce nebo si ji pustila, by to bylo o mnoho složitější. V prezentacích je všechno dobře zpracované, ale občas to potřebovalo i slovní komentář pro vysvětlení. Případně jsem využívala i DSO, ta je dobrá hlavně pro přípravu na semináře, protože je tam aspoň pár cvičení s řešením, abychom věděli, jak na to. 8. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 8: Zkouška: Byla bych radši, kdybychom na zkoušce seděli ob jedno místo, ne úplně nasáčkovaní na sebe. Ale spíš mě rozptylovala jiná věc. Strašně špatně se mi soustředilo na čtení otázek, protože okolo pořád někdo z učitelů chodil sotva jeden odešel, za chvíli tam byl další. Seděla jsem na kraji, takže to bylo jak na křižovatce. Podlaha u toho tak podivně vrzala, takže mě to dost rušilo. Na starý odpovědník (šmírák) jsem si zezadu počítala a kreslila grafy, občas se do to zadání špatně vešlo, tak jsem byla ráda, že mám jiný papír. Jeden mi stačil. Obecně ke každému testování: Vím, že byla vždy možnost nahlédnout do všech testů u některého cvičícího, ale nevyužila jsem to. Měla jsem trochu pocit, že bych otravovala. V jiném předmětu se mi po zkoušce se stejnými odpovědníky v ISu ukázalo, co jsem na kterou otázku odpověděla a jestli to bylo dobře nebo ne (ok nebo nok). Správné odpovědi to neukázalo, ale aspon jsem věděla, v jakých otázkách jsem měla chybu. Většinou jsem si u všeho zapamatovala čísla otázek, u kterých jsem váhala, takhle bych aspon viděla, jestli jsem se teda trefila nebo ne. Po ukončení průběžných testů by se také nemusely ukazovat správné odpovědi na všechno, jen číslo nebo zadání otázky, která byla špatně. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Příprava občas byla náročná, protože leaflety nebyly až tak jednoduché, ale všechno se dalo zvládnout. Leaflety a průběžné testy jsou super pro donucení studentů se učit a testíky ke každé lekci jsou dobrým způsobem, jak si naučenou látku zopakovat. 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: Nikdy by mě nenapadlo, jak takový ”strašák studentů” (předmět samozřejmě) může být zábavný a poučný. 6. Vyučující poskytl(a) jasné informace k organizaci předmětu. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 6: Interaktivní osnova je velmi dobře zpracována a když se s ní člověk naučí pracovat, tak i přehledná. 7 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: Predmet ma dobre uviedol do problematiky mikroekonómie a myslím, že to je najintuitívnejší predmet tohto semestra. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: Navštevoval som prednášky a semináre, takže domáca príprava bola minimálna. 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: Na prednášku som chodil vždy s radosťou. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: 2-seminár 2-přednáška 2-príprava 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: bez prípravy na skúšku 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: Pri štúdiu tohto predmetu som vždy mala pocit, že sa učím niečo, čo sa mi za každých okolností v živote zíde aj keby som náhodou nedokončila školu. 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: Väčšinou som s výkladom bola veľmi spokojná. Jediné, čo mi nevyhovovalo bolo, keď sa niekedy muselo učivo pre nedostatok času prednášať zrýchlene alebo keď sme pri niektorých témach museli študovať iba z učebnice. Z Vášho výkladu som to jednoducho vždy pochopila najlepšie. 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 4: Nikdy som nemala pocit, že by ste neboli pripravený. 2. Uveďte číslicí, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 2: To naozaj netusim. Bol som na kazdej prednaske okrem jednej, na kazdy seminar som sa pripravoval 2-3 hodiny, na priebezne testy som opakoval vzdy cez 2 hodiny a na skusku som sa ucil nieco cez 3 dni 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 3: Suhlasim, co som nepochopil som si pozrel znovu zo zaznamov (velmi dobra vec tie zaznamy) 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 4: Nie je co dodat. Pan inzinier je v odbore zjavne uz dlho a vie co robi. 5. Vyučující vždy dodržel(a) všechna stanovená pravidla. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 5: Ake pravidla? Ak je pravidlo ucit nas tak potom splnil :) 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: Mikroekonomie byla jedním z nejpřínosnějších předmětů v tomto semestru 5. Vyučující vždy dodržel(a) všechna stanovená pravidla. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 5: Myslím, že pravidla jsou v mikroekonomii nastavená natolik kvalitně, že je zde minimální možnost nějakých problémů či nedorozumění. 6. Vyučující poskytl(a) jasné informace k organizaci předmětu. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 6: Informace k předmětu jsou velmi kvalitně zpracovány v Isu, vše se zde dá najít. 8 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. Zde máte prostor vyjádřit se podrobněji k otázce 1: študujem cestovný ruch a viem, že ekonómiu potrebovať budem, napriek tomu si však myslím, že možno nie až v takom podrobnom rozsahu 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Cením si faktu, že vyučující dokáže zaujmout a zároveň přiblížit a vysvětlit danou problematiku a to i s využitím interaktivní techniky. Přestože je těžké udržet pozornost hodinu a půl, byly pro mě hodiny opravdu přínosné, hlavně díky tomu, že nešlo o ”biflování” definic nazpamět, ale o pochopení učiva někdy i pomocí selského rozumu. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující podává problematiku zajímavým a vtipným způsobem, který je pro mnohé určitě lépe pochopitelný, než jiné přednášky, které se nemohou pyšnit tím, aby měli tohoto vyučujícího. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? oceňujem zrozumiteľný a veľmi prínosný výklad, veľmi jasné pravidlá stanovené od začiatku, ale žiadne buzerovanie študentov, skôr humorný prístup - robí to veľmi dobrú atmosféru a motivuje to študentov 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? inteligentní, připravený, vtipný, zábavný 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Umí naučit a podat vcelku těžké téma zajímavě a hlavně zábavně. Na jeho přednáškách se vždy alespoň jednou zasmějete. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Keď vysvetľuje niečo dôležité, vždy to skúsi viacerými spôsobmi a snaží sa použiť príklady, ktoré sú nám blízke a ľahko pochopiteľné (napríklad prebytok výrobcu a spotrebiteľa na filme Pretty Woman). Na prednáškach vždy pôsobí, že má dobrú náladu, občas vtipkuje a vďaka tomu je tam príjemná atmosféra. Mikroekonómia je veľmi zaujímavý predmet a v kombinácii s jeho prístupom som sa na prednášky tešila, dokázala som udržať pozornosť a vždy som odchádzala s pocitom, že tomu rozumiem. Najviac zo všetkého sa mi páčili ekonomické experimenty. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Cením si na vyučujúcom, že dokáže študentov zaujať a dobre vysvetliť. Páči sa mi, že prednášky sú vtipné a zaujímavé aj napriek niektorým zložitejším tématom. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Přednáší zajímavě a poutavě, jeho přednášky nenudí. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Byl přátelský, všechno uměl dobře vysvětlit, nebál se používat i vtipné příklady.. Přednášky byly poutavé a přínosné. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Látka je vyučována jasně, srozumitelně, dostatečně vysvětlená, vztažená na konkrétní přiklady ze života, čehož si cením nejvíce. Navíc je to zábavnou, zajímavou formou, přednášky nejsou nudné a učí se věci, které jsou užitečné. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? ve chvíli kdy naše pozornost upadala dokázal vždy něčím zaujmout, třeba jen vtipnou poznámkou a tím dosáhl opětovného zvýšení pozornosti. všechny přednášky se nesly v přátelštějšéí atmosféře která ovšem nepřecházela ve zhýralost 9 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující vyniká v přednášení, přednáška je zábavná a díky občasným vtipům se dobře udržuje pozornost, učivo jsem vždy pochopil. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Skvělý smysl pro humor pana Kvasničky vždy zpestřil výuku a upoutal pozornost studentů. Příklady s koblihami si budu ještě dlouho pamatovat. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Veľmi oceňujem občasné nadľahčenie situácie, pre jednoduchšie vysvetlenie problému. Taktiež zmysel pre humor a vysokú odbornosť prednášajúceho. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučujúci vyniká najmä spôsobom, akým podáva učivo, jeho výklad je vždy zrozumiteľný, jasný a navyše aj veľmi zaujímavý. Mám jediné doporučenie, a to, aby p.p. Kvasnička len tak ľahko neprestal s vyučovaním, bola by to veľká škoda! 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Líbili se mi názorné příklady, na kterých jsem vždy vše pochopil. Vyučujícímu nechybí ani dávka vtipu, což je pro oživení výuky výborné. Celkově jsem si přednášky užil. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Učivo je vždy vysvetlené tak, aby ho pochopil každý. Jediné, čo sa mi nepáči je, že to, čo berieme na prednáške je oveľa jednoduchšie ako príklady v leafletoch a o testoch ani nehovoriac. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Kvantitativní teorie vtipu na mě celkem fungovala :-). Přednášky mi ale přišly celkem rutinní - výrazně kopírovaly knihu a vtipy se podle mě opakují už několik let v blízkosti stejných slidů... No ale možná je to jenom pocit. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Více zapojit skutečnost, ne všechno dělat na obláčku číslo 5 kde je vše dokonalé. Teoreticky to funguje, ale realita říká, že to tak občas není. Výklad byl zábavný a téměř vždy srozumitelný. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Dokáže látku vysvětlit i pro lidi ekonomií ”nepolíbené”, vtipný a díky tomu dobře zapamatovatelný. Přednášky jsou poutavé 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučujúci bol na najvyššej možnej úrovni. Prednášky perfektne zorganizované, hodnotné, téma vždy dopodrobna vysvetlená, zároveň skvelá forma podania, pútavé rozprávanie, častý výskyt vtipov zaručuje, že poslucháči vnímajú. Skutočne nemám čo vytknúť, môžem len dúfať, že ostatné prednášky budú aspoň spolovice také dobré. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Pan Kvasnička dokáže přednášky Mikroekonomie udělat zajímavé a zábavné a rozhodně se na ně vyplatilo chodit. Jeho prezentace skvěle shrnují a vysvětlují nejdůležitější věci a jsou skvělou pomůckou pro přípravu na semináře, průběžné testy a nakonec i zkouškový test. Dobrým ozvláštněním výuky bylo i pár ekonomických experimentů. 10 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Výklad pana Kvasničky je lidský a smysluplný. Od první přednášky má člověk pocit, že ačkoliv bude předmět náročný, stojí za to na něj chodit. Před prvním cvičení jsem se opravdu hodně bála, protože letos odpadly první dvě přednášky(tudíž žádný úvod), titulní strana předmětu je opravdu strohá a kreslený vtip možná trochu nepřátelský, ale při množství studentů, kteří mají zapsaný tento předmět je pochopitelné, že není prostor pro to, aby se vyučující musel zabývat každou hloupostí. Nemůžu doporučit nic, co by výuku vylepšilo. Pan Kvasnička má perfektně připravený každou přednášku, kterou oživuje jak vtípky,tak drobnými experimenty, což všichni oceňujeme. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Perfektne pripravený. podáva zrozumitelne priklady k preberanej látke. prednáška je zaujimava a plnohodnotná. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Úžasné přednášky, nejlepší které jsem zatím zažil, těšil jsem se na každou z nich. Skvěle vysvětlujete a dokážete udržet pozornost. A hlavně dokážete používat mikrofon, což není u některých přednášejících samozřejmostí. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Přednášející byl perfektní!!! 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Lidský přístup a podání látky. Velmi srozumitelný. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Doktor Kvasnička umí skvěle zaujmout a propojit informace z každodenního života s probíranou látkou. Věřím, že tím si studenti líp zapamatují, co se učí. Jediné doporučení, které bych tedy měla, je, ať ho jeho humor neopouští a ať i nadále obohacuje studenty na svých hojně navštěvovaných přednáškách. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Výborné přednášky, skvele připraven. Kvalitní vtípky :)) 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Výborné podání přednášek, člověk se nenudí, sem tam padne i vtip na zpestření. Osobně nemám co vytýkat. Jasné, srozumitelné, vždy, když člověk něco nechápe, tak znova vysvětlí. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Přednášející dokáže látku podat vtipným a zábavným způsobem, přednášky jsou zajímavé také díky občasným experimentům. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? originálnosť 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? nemám žádné výhrady, výklad byl srozumitelný a účast na přednáškách mi ulehčila budoucí učení na zkoušku 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Výuku vede odborně, ale i vtipně. Zapojuje studenty. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Nejvíce si cením způsobu výuky pana Kvasničky. Dokázal vše skvěle vysvětlit, měl velice lidský přístup. 11 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyborny predmet, urcite obohacujuci. Len si myslim, ze bodovanie nezodpoveda vedomostiam. Cvicenia davaju 30 bodov, Priebezne testy 20. Co si myslim, nie je uplne fer, kedze niekto moze byt v ”dravej” skupine, kde sa treba naozaj snazit o kazdy bod, a zase niekto v ”zaspatej”, kde byt lepsi ako priemer(kvoli normalizacii) bolo jednoduche + random vyberenie odpovedajuceho, znamenalo, ze jeden mal dva sucty a druhy (samozrejme ja :D ) operaciu mozgu. Dalej nemoznost si nahradit cvika ani u rovnakeho cviciaceho s moznostou ziskat body, znamenalo, ze som nebol vobec motivovany si ich nahradit, len som mohol dufat, ze v ten den som nebol vyvolany, teda neprisiel o body. A kedze slo o random vyber, 3 cvika som nebol vyvolany, a potom 3 krat za jedno, jedna nepritomnost na cviku mohla znamenat bodove odsudenie do konca predmetu. A zato bolo 30 bodov - cize stastna vs nestastna skupina, stastie, ktoru ulohu dostanem, a stastie ci pri mojej absencii pridem iba o 1 bod za ucast alebo o 10. Cize body za cvika boli dost o stasti. Potom tu su 4 priebezne testy dohromady za 20 bodov. Tie boli +- objektivne, kedze boli na doma. Tie by som nemenil. Myslim, ze efektivnejsie by bolo, keby kazde cvika boli jeden dva priklady za 3 body, ktory by pripravil cviciaci. Plus by sa dali nahradzovat cvicenia a zaronen nestratit body. Leaflety by sluzili na precvicovanie, kde by sa dalo ziskat bonusove bodiky, pre aktivnych. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Poutavý výklad. Přednášky byly srozumitelné hlavně díky realným příkladům při kterých se látka snáze pochopí. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Poutavý výklad obohacený vtipnými pasážemi 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující vyniká ve svém oboru, má neskutečný přehled, výborné komunikační schopnosti a velmi poutavé přednášky, které jsou pochopitelné a mnohdy i vtipné, což je studentům blízké a lépe si látku zapamatují. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? dokáže zaujmout a zapůsobit, vyučuje zábavnou a poutavou formou a díky jeho příkladům lze výuku snadno pochopit, zároveň asi nejzábavnější vyučující, jakého jsem kdy poznal, a rozhodně největší znalec a borec 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Nic bych nemenila, pan doktor je muz na pravem miste! Jsem rada, ze jsme ho dostali uz v prvnim semestru studia, kdy si clovek stanovuje urcity pohled na svuj obor a jeho studium, a vyklad pana Kvasnicky byl podle me motivujicim a zajimavym. :) 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Najlepsie prednasky, velmi zrozumitelne a uzitocne, skvely vyklad. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Páčil sa mi prístup učiteľa. Prišiel na hodinu vždy v dobrej nálade plný energie ktorú dával aj žiakom. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Předmět podává co nejzajímavějším a velmi srozumitelným způsobem, na přednášky jsem ráda chodila. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Dokáže látku podat vtipně, srozumitelně a jeho přednášky nejsou nudné. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Nejlépe vybavený předmět na fakultě, také zajímavý a poutavý. Oceňuji snahu pana Kvasničky, který vše vždy donbře vysvětlil a poskytl potřebné materiály. 12 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Dokonalý predmet aj prednášajúci! 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Líbí se mi vtipný výklad Ing. Michala Kvasničky, Ph.D. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Výuka byla srozumitelná. Přístup vyučujícího ke studentům hodnotím kladně. Přínosem výuky byly jednoduché příklady, na kterých vyučující dobře vysvětlil probíranou problematiku. Zajímavé byly i experimenty, které občas proběhly v rámci výuky. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? - skvělá organizace, - přednes zaujme, - jasně a srozumitelně vysvětluje, - úkoly na cvičení na cvičení byly sice náročnější, ale pomohly mi k pochopení látky a obešla jsem se díky tomu bez učení na zkoušku 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Podáva predmet inou, zaujímavou formou. Veľa si viem odniesť z prednášok, a niekedy iba prednáškou pochopím učivu. Štýl výučby je aspoň pre mňa veľmi prínosný a oceňujem spôsob prednášania. Niekedy, aj keď téma nie je práve najzáživnejšia, je dotvorená prednášaním/prezentáciou, ktoré to celé oživia. Na tieto prednášky som sa naozaj tešila :D 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Dokáže učivo podat zajímavě a zábavně, přednášky byly prostě skvělé. Pro mě to byl nejoblíbenější předmět. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Nemám co bych vytkla, jedny z mála přednášek, na které má smysl chodit. Velké plus za kreativnost a humor vyučujícího. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující je vtipný, umí dobře látku vysvětlit, dává zajímavé příklady, díky nimž lze učivo snadněji zapamatovat. Experimenty zpestřili výuku. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vše bylo naprosto perfektní. Od organizace, přes výklad (navíc umožněný online) až po rychlost opravení zkoušky. Studuji dvě fakulty a nikdy jsem se nesetkal s lepším přednášejícím. K tomu ještě průpovídky o koblihách a paní manželce, zkrátka takto by měla vypadat výuka. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Jeho přednášky jsou velmi přínosné, dokáže dobře vysvětlit i složité věci tak, že jsou posléze daleko jednodušší na pochopení. Navíc mě přednášky celkem bavily a dokázal jsem na nich udržet pozornost. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující se snaží vysvětlovat látku nejsrozumitelněji jak dovede, často využívá názorné a trefné přirovnání pro pochopení složitějších problematik. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Prednášal veľmi zaujímavo, vedel upútať pozornosť aj si ju udržať, je vtipný a príjemný 13 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Umí přednášet a předat své znalosti dám, přednáší zajimavým a vtipným způsobem, díky kterému se věci lépe pamatují 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Umí látku výborně podat, k různým situacím přidává příklady ze života 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Jde vidět, že vyučující je velmi vzdělaný a snaží se svým výkladem zaujmout studenty a opravdu se mu to daří! Na přednášky se vždy těším. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? asi najlepšie zorganizovaný predmet zo všetkých, ktoré som doteraz mal nutnost sa prubezne pripravovat 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Na panu Kvasničkovi si cením jeho přístup k výuce tohoto předmětu. Všechny informace jsou do detailů zpracovány v Isu, přednášky jsou zajímavé a přínosné a přednášející dokáže díky svému smyslu pro humor navodit i příjemnou atmosféru. Doufám, že v budoucnu si budu moct zapsat další jeho předměty. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučujúci vždy používal trefné príklad pre študentov a predovšetkým také aby im porozumeli bez väčších problémov. Prednášky nikdy neboli nudné a nezáživné ale naopak veľmi dobre pripravené a pre študentov zaujímavé a mnohokrát humorné. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Nejlepší přednášky na škole - sice těžké, ale srozumitelné a rozhodně ne nudné. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující vyniká jednoznačně svým smyslem pro humor, který posouvá zážitek z celého předmětu úplně někam jinam. Přestože přednášky byly v pondělí, tak mi do školy nevadilo chodit, protože jsem se na ně vysloveně těšil. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Dr. Kvasnička má velmi poutavý přednes, skvěle vysvětluje problematiku a spojuje ji s příklady. Na jeho přednáškách jsem se nikdy nenudil a odnášel si vždy zajímavé poznatky. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Ve způsobu výkladu látky, přednášky byly velice zábavné 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující se snaží připravovat přednášky zajímavě a poutavě. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Dokáže zaujať študentov. Vysvetľuje podstatné veci zrozumiteľne a pútavo. Vždy som si z prednášky niečo odniesol. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Výuka mikroekonomie pro mě byla velice přínosná a zároveň zajímavá a zábavná, což výuku velmi oživovalo. Oceňuji, že vyučující uměl udržet moji pozornost. Je vidět, že vyučující má zájem, aby studenti probírané látce porozuměli. Z přednášky jsem si toho vždycky opravdu hodně odnesla. 14 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Že vše vysvětluje na příkladech. Vtipkuje v přednáškách. Používá anglické termíny. A celkově je iniciativní a má dle mého názoru kladný vztah ke svým studentům. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující podává výklad zajímavě, sem tam přidá nějaký vtip čímž udrží pozornost studentů. Za mě ideální typ profesora. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Klobouk dolů před propracovaností tohoto předmětu. Jako matematika mě bavilo dokonce i pročítat systémy hodnocení a normování bodů a obojí je pro mě doklad toho, kam až může pojem bodovací systém dojít. Perfektní jsou odkazy na články / náhravky k tématu. U ostatních předmětů se snažím najít nějaká doporučení na zlepšení, tady by to stálo moc přemýšlení. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Najlepší učiteľ na ESF Prednášky zaujímavé , vtipné , zrozumiteľné 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Skvělý přednášející, všechno vysvětlil srozumitelně a na přednáškách jsem se i zasmála. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? + Velmi přátelský a zábavný přednášející, který svou práci dělá s radostí + Snaha vést přednášku zajímavě (vtipy, netypické příklady, které si studenti zapamatují) + Jasně stanovená organizace demonstrovaná emailem 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Jediná prednáška na ktorú som chodil - bavila ma a zároveň som aj vďaka nej nemusel čítať učebnicu. Takto má dobrá prednáška vyzerať - nemám čo vytknúť. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Na prednášky som chodila rada, ak sa mi prísť nedalo pozrela som si prednášku online. Veľmi mi pomohli pri cvičeniach a bez prednášky si neviem predstaviť vypĺňanie leafletu. Vyučujúci vyniká svojím zmyslom pre humor, ktorý dokáže použiť vždy v správnej chvíli aby si udržal pozornosť. Hodiny boli pre mňa veľkým prínosom a považovala som ich za zaujímavé. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? nejvíce vyniká ve svých prezentačních schopnostech, to jak dokáže upoutat pozornost posluchačů, vysvětlit danou látku tak, že vám utkví v paměti. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Na pánovi Kvasničkovi si najviac cenním jeho schopnosť podať všetko zrozumiteľne a občas aj vtipne. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Za tento semester rozhodne môj najobľúbenejší profesor a aj predmet. Prednášky boli vždy dobre vysvetlené, boli však aj zábavné. A plus dávam aj experimentom. Profesor vždy chodil načas, a občasné natiahnutie hodiny nevadilo, pretože mi vždy prednášky ubehli veľmi rýchlo. Dúfam že s týmto vyučujúcim ešte v budúcnosti budem mať nejaký predmet. Z môjho pohľadu naozaj skvelý vyučujúci! 15 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Cením si zejména toho, jak umí problematiku pojmout, ať už jde o vysvětlení látky samotné nebo o zaujetí, ze začátku studia jsem si nebyla jistá, zda jsem si zvolila správný obor... pan Kvasnička by ale zaujal i člověka, který předtím tíhnul k teologii, stačila jedna přednáška a měla jsem jasno - tohle mě baví, navíc to chápu, tohle chci dělat. A kdo ví, třeba jednou i být cvičícím, tedy pomocníkem pro semináře, protože přednášet jako pan Kvasnička není v této dimenzi možné. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Cením si vtipnosti a originality při výkladu, který je díky tomu záživný a zajímavý. Dokáže i nudnější témata podat tak, že to posluchače zaujme. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující vždy podává látku srozumitelně a zábavnou cestou, která láká studenty chodit i na nepovinné přednášky. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Nejvíce si cením jeho přístupu k přednáškám a ke studentům. Přednášky podával zábavnou formou, takže si většinou udržel pozornost všech studentů. Ke studentům se choval přátelsky. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyucovani pana Kvasnicky se mi libilo, byla jsem naprosto spokojena. Vzdy prisel dobre naladen a vse radne vysvetlil. Libila se mi jeho zapalenost pro tento predmet, to se u nekterych ucitelu nevidi, cenim si toho. A dekuji. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Přednášky s ním byli velmi přínosné, všechno skvěle vysvětlil a bylo to i zábavné. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující dokáže skvěle interpretovat učivo, dokáže zaujmout pozornost studentů a tím dokáže udělat předmět zajímavým. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Přednášky jsou srozumitelné a prospěšné, vyučující dokáže udržet pozornost a je radost na tyto hodiny chodit. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Pan Kvasnička má skvěle vymyšlený systém s normovanými body, což oceňuji, dává tak studentům lepší motivaci se učit, než na jiných předmětech. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Rád bych ocenil učitelovu iniciativu zahrnout do přednášek ”praktické ukázky: pokusy”, které jsou dle mého zpestřením. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Štýl jeho výkladu je vynikajúci. Prednášky neboli len o tom, že učiteľ niečo vykladá a študenti zaspávajú na svojich miestach. Jeho vtipné poznámky dokázali pobaviť a tak udržať pozornosť a hlavne navodiť dobrú príjemnú atmosféru aká by podľa mňa mala panovať na každej prednáške. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Dokáže popsat látku srozumitelně a legračně 16 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Velice si přístupu a stylu výuky pana Kvasničky vážím. Dokáže i sebesložitější věc vysvětlit naprosto srozumitelně. Cením si toho, jak vše vysvětloval na příkladech ze života, jak propojoval teorii s realitou, to velice napomáhá k pochopení tématu. Velice ochotně reagoval na jakýkoli náš problém. Jeho hodiny nebyly nudné, ale naopak poučné i zábavné. Například experimenty hodiny dobře oživily a pomohly k vysvětlení probírané látky. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující vyniká schopností motivovat a zaujmout studenty, aby udrželi svoji pozornost po celou dobu přednášky, což je neocenitelná vlastnost a schopnost, kterou nejsem jediný, kdo ji ocení. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Lektor se perfektně vyzná ve svém oboru a dokáže jej tak skvěle vysvětlit. Moc mě bavily ekonomické experimenty, mohlo jich být i více! 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Pan Kvasnička je vynikající kantor, je vtipný, příjemný, rozumný, chápe posluchače a učení má rád. Vše se snaží vysvětlit, pokaždé se ptá, zda je všem vše jasné. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Výuka opravdu velmi dobrá! 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Veľmi vtipný učiteľ, ktorý okrem toho, že vie látku vysvetliť vyčarí študentom aj úsmev na tvári a to jeden z najlepších spôsobov učenia aspoň pre mňa. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Nemám žádné výhrady, Ing. Kvasnička se opravdu snažil nám předat veškerou látku co nejlépe zapamatovatelnou formou, což se mu (doufám) povedlo. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? dobrý prejav 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? S vyučujúcim som som spokojný, nemám čo vytknúť. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Zajímavé a poutavé pojetí výuky. Schopnost vše pochopitelně vysvětlit. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? dokázal mi to zajímavě podat 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Přístup vyučujícího byl skvělý a dané učivo perfektně vysvětluje. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Dokáže udržet pozornost studentů a moc dobře se poslouchá. Svůj předmět má výborně zpracovaný a připravený :-) 17 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? CAstejsie vydarene nez nevydarene vtipy sprijemnuju prednasku, rovnako ako experimenty. Ucivo je podane zaujimavo a zrozumitelne. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Veľmi si vážim motivovanie študentov k priebežnej príprave bodmi. Teraz vidím, že bez priebežných testov, leafletov a účasti na seminároch by som záverečnú skúšku asi zvládla len ťažko. Do budúcna by bolo veľmi dobré, keby bol čas na vysvetlenie úplne všetkého na prednáškach aj keď rozumiem tomu, že sa to asi len ťažko dá ovplyvniť. Tiež si veľmi cením vysvetľovanie formou experimentov. Tie témy, kde boli experimenty použité prei prednáške alebo na seminári, si pamätám najlepšie. 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vše bylo perfektní, přístup ke výuce, způsob jakým látku podával. Vždy přesně vystihl chvíli, kdy studenti potřebovali zvolnit, nebo nakopnout vtipem. Skvělá práce. Jen možná malá rada, nevím jestli účinná. Vždy, když pan Kvasnička dopředu řekl, že jde o těžší látku, tak jsem ji o to víc podcenila, protože jsem měla pocit, že to přece nemusím tak moc chápat... tak zkusit to moc nezmiňovat, možná :) 9. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? veľmi si cením jeho prístup k predmetu a spôsob akým prezentoval počas prednášok, bolo to vtipné a výstižné, takže vždy vedel dosiahnuť to, že ľudia dávali pozor Reakce učitele Reakce učitele Na tomto místě můžete vložit svůj komentář k výsledkům studentské předmětové ankety za své předměty. Mějte prosím na paměti, že slovní komentáře od studentů se nezveřejňují (vidíte je pouze Vy a Vaši nadřízení). Budete-li tedy chtít reagovat i na podnět obsažený v některém slovním komentáři, je potřeba uvést svou reakci do patřičného kontextu. Váš komentář se objeví pod anketními výsledky, které budou přístupné všem studentům, kteří dostatečně vyplnili anketu. Reakce je možné vkládat do 31 8 2016. 18