Vážení přátelé. Dovolte mi, abych vám touto formou poděkoval za vyplnění předmětové ankety z Mikroekonomie 1. Především děkuji těm z vás, kteří si dali tu práci a vyplnili detailní slovní hodnocení. Velice si vážím času, který jste mi touto formou věnovali. Chtěl bych, abyste věděli, že anketu beru velmi vážně a každý rok podle jejích výsledků provádím potřebné změny jak ve své výuce, tak v administrativních podmínkách předmětu. Zároveň bych vám chtěl poděkovat za velmi vstřícné hodnocení předmětu. Ve všech kategoriích jste Mikroekonomii 1 hodnotili nad fakultním průměrem a i ve slovních odpovědích jste chválili můj způsob výuky, výukové materiály i pravidla hry. Také hodnocení cvičících v mé privátní anketě dopadlo (snad až na jednu výjimku, kterou budu osobně řešit, velmi pozitivně.) Soudě podle histogramu bodových odpovědí, v každé kategorii byl opravdu nespokojený maximálně jeden či dva studenti. Vaší chvály si opravdu vážím a budu se i nadále snažit odvádět co nejlepší výkon. Z celé ankety vyplývá, že v předmětu Mikroekonomie 1 vidíte pouze několik vážnějších nedostatků, které chci dále komentovat: 1. chybějící zpětnou vazbu na průběžné písemky, 2. příliš těžké příklady v leafletech (těžší než na přednáškách), 3. vyvolávání na cvičeních a 4. přetahování na přednáškách. Co se týče zpětné vazby na písemky, je to problém o kterém vím a který se snažím vyřešit. IS bohužel neumožňuje přidat k testovým otázkám zpětnou vazbu, kterou byste dostali automaticky. Hledáme tedy nějaké náhradní řešení. Vzhledem k tomu, že se testy generují ze zadaných (poměrně chytrých) matric strojově, nedokážeme vám poskytnout řešení, ve kterém by byl vysvětlen postup. Snad ale najdeme alternativu, jak vám potřebný feedback poskytnout. Příklady v leafletech mají různé stupně obtížnosti – některé jsou lehké, jiné střední, jiné těžké. To je myslím v pořádku. Seminář je vždy naplánovaný tak, aby se začalo lehkými příklady (často lehčími než na přednášce), takže k těžkým příkladům bychom měli přijít až ve chvíli, kdy na ně budete připraveni. Pokud to někde nefunguje, uvítám, když mi dáte vědět, kde – abych mohl pořadí příkladů vychytat. Někteří z vás se domnívají, že jsou vyvolávání méně než ostatní díky seznamu studentů, který cvičící používají. Rád bych vás ujistil, že to není možné. Seznam obsahuje permutovaná jména, tj. každý student je v seznamu uveden stejně krát a mění se pouze pořadí jmen – a to po seminářích. To znamená, že vliv náhody je minimální – někdo může být na řadě maximálně o jedno vyvolání více než někdo jiný. Na systému ještě zapracujeme, aby byl transparentnější – férový je už teď. Co se přetahování týče, omlouvám se za ně. Vím, že je to můj problém a snažím se s ním bojovat. Částečně je však způsobený tím, že musím pokrýt látku určenou pro mnohem více týdnů v pouhých 13 přednáškách. Ne vždy se mi daří věci kvalitně vysvětlit bez drobného přetažení – přiznávám, že dávám kvalitě vysvětlení přednost před stručností. Nicméně, do budoucna se budu snažit nepřetahovat. Ještě jednou vám děkuji za vyplnění ankety. Vaše odpovědi přikládám. Mějte se dobře, Michal Kvasnička, 19. 2. 2016