Marketingová analýza obchodu NaZemi Vypracovali: Juliána Kotrčová (učo 413340) Lucie Marečková (učo 444437) Marek Maštalíř (učo 402746) Karla Melichnová (učo 398823) Marie Votavová (učo 385494) Příklad: Akční plán Tabulka č. 9 Akční plán organizace NaZemi Oblast Aktivita Cíl Časový horizont Náklady Odpovědná osoba Obchodní záměr Předefinovat poslání a obchodní přístup obchodu Sloučit poslání organizace s podnikáním s.r.o. do 1.3.2016 Karolyiová + Břečková Předefinovat cílové skupiny Cílené zaměření na jednotlivé skupiny do 1.3.2016 Karolyiová + Břečková Vnější komunikace Optimalizace webu Zpřístupnění uživatelského rozhraní do 1.2.2016 3000 Kč Břečková a) optimalizace pro vyhledávače Odstranění chyb b) optimalizace pro různá zařízení Vytvoření profilů na jiných soc. sítích. Zviditelnění organizace a její činností do 1.2.2016 Štěpánková Zřízení prodejního pojízdného stánků FairCoffee Nazemi Zviditelnění se a získání nových odběratelů do 1.8.2016 200 000 Kč Břečková a) vyřízení povolení pro prodej do 1.7.2016 Kolenková b) výběr dobrovolníků/brigádníků (nutnost potravinářského průkazu) do 20.7.2016 Frühbauerová c) výběr a nákup pojízdného stánku (+ příslušenství) do 1.7.2016 Břečková d) výběr dodavatele kelímků a jejich vzhledu do 15.7.2016 Břečková e) příprava slevových akcí do 1.8.2016 Kolenková Ochutnávka kávy a prezentace produktů Získání nových odběratelů a zvýšení povědomí o výrobcích 1.3.2016 a) kontaktovat možné odběratele a provozovatel restauračních zařízení do 10.2.2016 Štěpánková b) dohodnout spolupráci s provozovateli kavárny do 14.3.2016 Břečková Účast na kulturních akcích Propagace a kontakt se zákazníky a) účast na Týdnu kávy předběžně 1- 7.10.2016 5 000Kč Sádovská b) účast na Restaurant day Sádovská Příprava tematických balíčků/akcí a soutěží Propagace výrobku a zlepšení vztahů se zákazníky celoročně Kysilková + Kolenková a) úprava speciálních balíčků Lépe propojení s daným svátkem 1.2.2016 Kysilková + Kolenková b) příprava akce focení se s balíčkem 1.2.2016 Kysilková + Kolenková c) tvorba banneru s logem NaZemi bublin s texty/obrázky 1.13.2016 750 Kč Kysilková + Kolenková Zřízení výdejních míst Zpřístupnění a usnadnění odběru produktů/propagace Břečková a) vybrat a navázat kontakt s bio obchody či podobně zaměřenými zařízeními Zřízení výdejního místa do 1.4.2016 Štěpánková b) tvorba propagačních materiálů, které budou umístěny v těchto výdejních místech Propagace do 1.4.2016 Vnitřní komunikace Motivace a zapojení dobrovolníků Zvýšení počtu ,,lajků" jednotlivých příspěvků obchodu i organizace celoročně Frühbauerová Tematický fotoshooting Motivace a ocenění dobrovolníků do 1. 5. 2016 Frühbauerová Fundraising Využití portálu darujsprávně.cz Získání finančních darů do 1. 2. 2016 Karolyiová Zvýšení zisků Rychlejší umoření dluhu a) zavedení možnosti zaokrouhlování nákupu do 1. 2. 2016 Břečková b) cílení na nové skupiny zákazníků pomocí výše zmíněných akcí celoročně Břečková Využití peer to peer fundraisingu v rámci Férových snídaní Získání finančních darů 14. 5. 2016 Koordinátor Férové snídaně Přesunutí ,,Podpořte nás finančně“ na titulní stranu Zviditelnění možnosti dárcovství do 15. 1. 2016 Břečková Sponzoring Spolupráce s městem Brnem (Fairtradové město) Získání partnera a finančních prostředků celoroční Koordinátor Fairtradového města a) příprava projektu na financování nákladů na kelímky Do 1.4 2016 Karolyiová + Břečková Zdroj: zpracováno autory U většiny námi navrhovaných činnosti je velice komplikované stanovit náklady, které budou ovlivněny časovou zátěži či množstvím objednávky a zároveň předpokládáme, že některé z těchto návrhů by mohly být zpracovány dobrovolníky. Všechny činnosti uvedené v tomto akčním plánu jsou více rozpracovány v textu práce.