Tvorba týmů

Prezentace navazují na témata probíraná na přednáškách. Jsou realizovány tříčlennými týmy studentů. Každý tým zpracovává v rámci předmětu jedno téma. Je potřeba, aby na základě dohody studentů byly tyto týmy vytvořeny v průběhu prvního týdne výuky.

Pokud se student nezapojí do některého z týmu, nesplňuje podmínky absolvování předmětu. Výjimku může udělit pouze garant předmětu na základě zdůvodněné žádosti.

Do týmů se budou studenti hlásit prostřednictvím ISu, aplikace Přihlašování se k tématům/variantám z balíků témat.

Vybráním balíku témat/variant se student přihlásí ke svému semináři a k danému tématu. Student si musí vybrat seminář, do kterého se zapsal při zápisu do semestru. Dále student vybírá téma, které chce s týmem zpracovat.

Témata

Je třeba si vybrat jedno z následujících témat (probíraná témata T03, T10 a T13 nejsou předmětem prezentací):

  1. (T01) Vývojové trendy společnosti: příležitosti a hrozby.
  2. (T02) Podnik jako střet zájmů stakeholderů.
  3. (T04) Řízení vztahu podniku k vlastníkům.
  4. (T05) Řízení vztahu podniku k zaměstnancům.
  5. (T06) Řízení vztahu podniku k odběratelům.
  6. (T07) Řízení vztahu podniku k dodavatelům.
  7. (T08) Řízení vztahu podniku k věřitelům.
  8. (T09) Řízení vztahu podniku ke státu.
  9. (T11) Podniková kultura.
  10. (T12) Společenská odpovědnost podniku.

V rámci jedné seminární skupiny se žádné téma nesmí opakovat. V odůvodněných případech si na základě souhlasu garanta předmětu může tým zvolit i jiné téma.

Přihlašování bude probíhat od 19. 9. 16:00 do 25. 9. 23:59.

Forma prezentace

Prezentace se zpracovává v programu PowerPoint. Musí obsahovat

Prezentace musí být vložena do Odevzdávárny nejpozději 24 hodin před konáním semináře.

Ústní prezentace probíhá na semináři v délce 30 minut. Prezentuje celý tým. Následujících 15 minut se počítá na diskusi, které se účastní všichni studenti.