Manažerské poradenství

Harmonogram předmětu

Harmonogram

V rámci předmětu, resp. v rámci prvního bloku výuky bude pojednáno obecně o poradenství, poradenském procesu a jednotlivých jeho fázích včetně analytických metod využitelných v rámci jednotlivých fází, poradenské smlouvě a propagaci poradenské firmy. V rámci druhého bloku výuky se budeme věnovat poradenství v různých oblastech a jeho specifikům (strategické řízení, personální poradenství, marekting, finance, nákup a inovace). V rámci třetího výukového bloku bude probíhat prezentace seminárních prací - POT zpracování nabídky, kde bude student vystupovat jednak v roli poradce (prezentátora), tak v roli klienta (zbývající účastníci kurzu)


Předmět je rozčleněn do čtyřech základních částí, které jsou rozpracovány v následujících podosnovách.

1. Vymezení manažerského poradenství a stav odvětví

2. Management poradenské firmy

3. Poradenský proces - projekt - struktuální přístup

4. Specifika poradenství v různých oblastech





Tematické zaměření POTů:

  1. Porozumění zákazníkovi (POT1)
  2. Hledání příčin problémů (POT2)
  3. Propagace poradenské firmy - Business Model Canvas (POT3)
  4. Analýza řešení konkrétního problému či návrh řešení (POT4)