Harmonogram předmětu
V rámci předmětu, resp. v rámci prvního bloku výuky bude pojednáno obecně o poradenství, poradenském procesu a jednotlivých jeho fázích včetně analytických metod využitelných v rámci jednotlivých fází, poradenské smlouvě a propagaci poradenské firmy. V rámci druhého bloku výuky se budeme věnovat poradenství v různých oblastech a jeho specifikům (strategické řízení, personální poradenství, marekting, finance, nákup a inovace). V rámci třetího výukového bloku bude probíhat prezentace seminárních prací - POT zpracování nabídky, kde bude student vystupovat jednak v roli poradce (prezentátora), tak v roli klienta (zbývající účastníci kurzu)
Předmět je rozčleněn do čtyřech základních částí, které jsou rozpracovány v následujících podosnovách.
1. Vymezení manažerského poradenství a stav odvětví
2. Management poradenské firmy
3. Poradenský proces - projekt - struktuální přístup
Tematické zaměření POTů:
- Porozumění zákazníkovi (POT1)
- Hledání příčin problémů (POT2)
- Propagace poradenské firmy - Business Model Canvas (POT3)
- Analýza řešení konkrétního problému či návrh řešení (POT4)