Průběžné zprávy Vstupní zpráva •Cíl projektu •Plánované aktivity •Harmonogram •Informace nutné k jednotlivým aktivitám •Poskytované informace – potřeba součinnosti – koho na čem •Plánované výstupy •Kontaktní osoby, struktura komunikace •rozpočet • Zpráva v průběhu pojektu •Stav projektu – jaké aktivity byly provedeny •Jaká jsou omezení – k čemu nedošlo a mělo dojít •Termínový plán projektu – celý dosavadní průběh, vyznačení okamžiku aktuálního – kde jsme- červeně kam se máme dostat •Předběžná zjištění – seznam kritických míst a příležitostí ke zlepšení •Stručně výsledky jednotlivých aktivit, které byly provedeny •Návrh předběžných variant řešení a jejich stručný popis •Další kroky • Zpráva na konci analytické části •Východiska z předchozí zprávy •Vyhodnocení předběžných variant a jejich hodnocení •Vliv změn na fungování podniku či jeho částí •Harmonogram implementace •Další kroky Optimalizace nákupních procesů •Analýza interní dokumentace •Porovnání dokumentů a tiskopisů •Analýza IS podpory •Analýza reportingu nákupu •Analýza organizace nákupu •Zmapování procesu až do podoby podrobných map •Provedení výdajových analýz •