Základy podnikání
Marketing a marketingová strategie
Dozvíte se:
- co je marketing a jak se vyvíjel
- co je marketingová strategie
- jak provést segmentaci trhu
- co je targeting a positioning a jejich strategie
- o obecných marketingových strategiích podle Ansoffa a Portera
Prezentace k tématu:
Zajímavé odkazy:
Doplňující literatura:- KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
- KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
- FORET, Miroslav. Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2004. ISBN 80-210-3500-5.
- KIM, W a Renée MAUBORGNE. Blue ocean strategy: how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Boston: Harvard Business Review Press, 2015. ISBN 978-1-62527-449-6.