Základy podnikání

Marketing a marketingová strategie

Dozvíte se:
  • co je marketing a jak se vyvíjel
  • co je marketingová strategie
  • jak provést segmentaci trhu
  • co je targeting a positioning a jejich strategie
  • o obecných marketingových strategiích podle Ansoffa a Portera

Prezentace k tématu:

Zajímavé odkazy:

Doplňující literatura:
  • KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
  • KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • FORET, Miroslav. Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2004. ISBN 80-210-3500-5.
  • KIM, W a Renée MAUBORGNE. Blue ocean strategy: how to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Boston: Harvard Business Review Press, 2015. ISBN 978-1-62527-449-6.