Základy podnikání
Marketingový plán
Dozvíte se:
- co je kupní chování a jak funguje
- co jsou referenční skupiny a nákupní role
- z čeho se skládá marketingový mix
- co spadá do jednotlivých složek marketingového mixu
- jaké předpisy omezují marketing
Prezentace k tématu:
Zajímavé odkazy:
propagace statusové funkce ceny
"zakázané" reklamy
Doplňující literatura:
- 40/1995 Sb. - Zákon o regulaci reklamy
- 561/2004 Sb. - Školský zákon
- 127/2005 Sb. - Zákon o elektronických komunikacích
- BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-68-2.
- CARTER, Brian a Justin R LEVY. Facebook marketing: leveraging facebook's features for your marketing campaigns. 3rd ed. Indianapolis: Que, 2012. ISBN 978-0-7897-4113-4.
- MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3672-0.
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.