Adobe Systems Branding destinace Manuál a další Adobe Systems Budování značky destinace ̶Rozpoznání asociací a příslibů ̶Jméno značky destinace (portfolio značek) ̶Řízení všech kontaktů značky destinace s klienty Technické budování vizuální identity značky ̶Inherentní slova (vnitřně obsažená) ̶Slogan ̶Barvy ̶Známé osobnosti ̶Uměle vytvořená postava ̶Hudební motivy Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems Shrnutí ̶Strategie značky znamená vytvoření partnerského vztahu mezi destinací a klientem ̶Branding destinace spočívá v diferenciaci značky od konkurenčních destinací ̶Úspěšný branding je úzce provázán se všemi prvky marketingového mixu ̶Branding může destinaci poskytnout přidanou hodnotu Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems Brand manuál Jižní Morava ̶ > Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶Stereotypy ̶Hlásí se k tradici pohostinnosti, humoru a nadsázky ̶Ale také reflektuje moderní trendy a nezřídka je i udává (gastronomie, noční život, …) ̶Sebevědomá destinace, umí se prezentovat mimo zavedená klišé Adobe Systems ̶Kultura a příroda = potenciál ̶Aktivní lidé ̶Kraj slunce, vína a ikonických panoramat ̶Pozitivní, usměvaví, činorodí a nápadití lidé Adobe Systems ̶Značka se vymezuje vůči ostatním destinacím (min. na domácím trhu) ̶Přehled základních hodnot, na kterých značka stojí Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ Adobe Systems ̶ https://www.ccrjm.cz/wp-content/uploads/2020/02/jizni_morava_CI_Logomanual_kraj_final.pdf