A. Projekt a jeho řízení Název: Kampaň pro zvýšení povědomí o značce Klient: univerzitní hokehový tým HC Masaryk University Kontaktní osoba na straně klienta: pan Jaroslav Garai, email: jaroslavgarai13@gmail.com B. Současný stav Hokejový tým Masarykovi university čeká v zimě 2020/2021 čtvrtá sezóna. I přes téměř každoroční dvojnásobný přírůstek průměrné návštěvnosti se tým potýká s nízkým povědomím o značce mezi student a odlivem 25% svých fanoušků. C. Cílový stav Zvýšit obecné povědomí o aktivitách hokejovýho týmu HC Masaryk University D. Uskutečňované aktivity Dle přílohy 1 Report. Další informace na vyžádání od kontaktní osoby. E. Cílová skupina Studenti Masarykovy univerzity. Zvolit si v rámci rešerše 2-3 fakulty MU a dle toho vypracovat konkretizovanou komunikační kampaň. Klient upřednostňuje ESF, FSPS, FSS. F. Hodnocení kampaně Variabilita a priorita. Variabilita ve smyslu odlišné komunikace se studenty různých fakult, viz cílová skupina. G. Technické informace Rozpočet je 50 000 Kč. Barevné ladění, fond písma, logo, heslo, aj. dle obrázku Brand Assets. Priority stanovené dle pyramidy, tj. Key – třeba uvádět všude.