Závěrečný test
orange edit 31.12.
Obsah testu
Obsahem testu je látka celého semestru, tj. 1.-12. týdne, resp všechny kapitoly knihy uvedené v Harmonogramu. Obsah je typicky možné nalézt ve slajdech. Některé detaily se do slajdů nedostaly, ale v knize je vždy najdete!
Z důvodu nemoci odpadla jedna látka a zbytek se posunul - viz Harmonogram.
Forma testu
Prezenční:
Skenovací odpovědník, 27 otázek se čtyřmi možnostmi a právě jednou správnou odpovědí. Za správnou odpověď je bod, za nesprávnou odpověď nebo nezodpovězenou otázku je nula bodů (nestrhávají se body za nesprávnou odpověď). Čas na test je 54 minut. Zde je vzorový test prezenční formy testu:
Online:
Odpovědník v ISu, dva typy otázek:
1) "tradiční" otázky A/B/C/D/E s právě jednou správnou odpovědí (Stále platí 1 bod za správné zodpovězení otázka a 0 bodů jinak.). Počet otázek: 16.
2) otevřené otázky. Odpovědník bude obsahovat "volné pole" do kterého půjde psát. Limit na počet znaků: 1000. Počet otázek: 3. Maximální počet bodů na otázku: 3.
Otevřené otázky jsou novinka, takže níže v podosnově uvádím podrobné informace a příklady:
Hodnocení testu/předmětu:
Hodnocení testu nemusí (ale může) být samostatné. Pokud student
dosáhl dodatečných bodů z jiných kontrol, mohou být přičteny. Pokud
nikoli, hodnocící škála pro celý předmět je následující:
Prezenční:
- hodnocící škála je upravena z období podzim 2019 pro snížený počet otázek (způsobený zkrácením semestru; max 27 bodů)
A: 27 - 24
B: 23
C: 22 - 21
D: 20 - 19
E: 18 - 16
Online:
- jak se ukázalo v semestru jaro 2020, úspěšnost studentů u online zkoušek kolísá a není úplně podobná vývoji úspěšnosti na termínech prezenčních. Z toho důvodu využijeme hodnocení doporučované MU k dosažení pokud možno podobné úspěšnosti předmětu (a termínů). Proces hodnocení je u každého termínu dvoufázový:
1. fáze: nastavení úspěšnosti termínu: Podle bodových výsledků daného termínu se nastaví bodový požadavek na "E", resp. na úspěšnost daného termínu (u úspěšnosti se budeme inspirovat vývojem úspěšnosti termínů prezenčního zkoušení v minulých letech; úspěšnost jednotlivých termínů bývá typicky nad 70% a v pozdějších částech zkouškového období je spíše nižší). Následně se přičtou případné "body navíc" z dalších aktivit v předmětu.
2. fáze: rozdělení známek A-E provedeme rámcově podle hodnocení ECTS, tzv. "podél křivky", tj. nejčetnější známkou bude C a známky A a E by měly být méně četné.
- u malých termínů tento proces nemusí dobře fungovat, tj. budeme se snažit, aby mezi jednotlivými termíny nebyly výrazné "skoky" v požadovaných bodech na jednotlivé známky