Inovační management

Fáze 2 semestrálního projektu

Smyslem fáze “rozvoj konceptu hry” je nadefinovat hru nejen do konkrétní podoby všech potřebných atributů tak, aby mohla být v další fázi zpracována do podoby prototypu (odzkoušení mechanik). Součástí této fáze je i business case (relevance na trhu). Na základě business case je možné rozhodnout, zda lze projekt poslat do další fáze, tzn. začít prototypovat. Business case by měl obsahovat: silné stránky a příležitosti, odhad finanční stránky projektu a rizika. Pro účely marketingu hry byste měli být na konci fáze schopni vyjmenovat skutečnosti či důvody, proč by si zákazník měl vybrat vámi navrženou hru před konkurenční. 

Nezapomeňte, že vytvořený koncept by měl splňovat všechny vstupní požadavky :

  • Hra musí být hratelná bez přítomnosti autorů a jejich vysvětlování (využije se v rámci závěrečného peer review).
  • Délka běžné hry by měla být maximálně 75 minut (minimální délka není stanovena).
  • Fyzické komponenty hry musí být snadno vyrobitelné (černobílý tisk, lepidlo, nůžky, pastelky, kostky) - tak aby si ji snadno mohl zahrát někdo jiný.
  • Hra musí rozvíjet vybranou dovednost u vybrané cílové skupiny.


DatumSeminářČinnosti
12. 11.Seminář 6
19. 11.Seminář 7

Rozvoj konceptů

Případovka - nesouvisí s projektem

Úkol: Dopracování do podoby business case

26. 11.Seminář 8Brána 2 - Gate 2