Zadání kampaně č. 2 Název: Oslovení vysokoškolských studentů Klient: Neovize s.r.o. Kontaktní osoba na straně klienta: Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (16090@mail.muni.cz) Mgr. Lenka Tuzová (tuzova@neovize.cz), MBA Současný stav Jsme soukromá oční klinika se specializací na odstraňování dioptrií laserem a nitroočními operacemi. Dále se věnujeme léčbě šedého zákalu a dalších očních onemocnění (blíže o nás viz https://www.neovize.cz/o-nas/proc-zvolit-neovizi/#). Zakládáme si na vysoké kvalitě poskytovaných služeb, naši lékaři jsou zkušení, pracují s nejmodernějšími přístroji a materiály. Stejně tak je pro nás důležitý lidský a odpovědný přístup ke všem našim klientům. Dlouhodobě se potýkáme s nízkým počtem mladých pacientů na laserové operace (aktuálně je věkový průměr kolem 30 let). Optimální věk pro operaci je přitom 20-45 let. Operaci lze provést v době, kdy je vada ustálená. Z výzkumů provedených na jaře 2020 na vzorku VŠ studentů vyplývá, že: - se k operaci nestaví negativně. Spíše je mnohdy ani nenapadne, že by šlo jejich problém řešit cestou laserové operace a pokud ano, operaci často odkládají; - spouštěčem zvažování laserové operace je uvědomění si nepohodlí spojeného s nošením brýlí/čoček, pozitivní zkušenost blízké osoby s danou operací a doporučení lékaře; - jsou při hledání informací důvěřiví a nepříliš aktivní – neprovádějí si hlubší výzkum, informace hledají především na webových stránkách zařízení, která tyto operace nabízejí; - už v průběhu hledání informací o laserové operaci si volí 1 kliniku, ve které se následně nechají odoperovat. Cílová skupina Vysokoškolští studenti trpící dioptrickou vadou (krátkozrakost, dalekozrakost, astigmatismus). Chování této skupiny zkoumaly 2 výzkumy provedené na jaře 2020 – v případě zájmu je zpřístupníme skupinám, které budou toto zadání řešit. Cílový stav Chceme, aby se brněnská klinika NeoVize stala první volbou pro laserovou operaci vysokoškolských studentů. Proto chceme VŠ studenty: - oslovit ještě dříve, než začnou aktivně vyhledávat informace o operaci, příp. je zaujmout při hledání těchto informací tak, aby primárně uvažovali o operaci v naší klinice; - ukázat jim řešení jejich problému, vysvětlit výhody operace v mladším věku a zamezit tak odkládání operace. Uskutečňované aktivity Níže uvedené aktivity necílí primárně na zadanou cílovou skupinu, setkat se s nimi však může: - detailní popis operace a jejího průběhu na https://www.neovize.cz/laserova-operace- oci/ - Lasik Party – blíže viz https://www.neovize.cz/cenik/akce/lasik-party/ - sleva pro studenty – blíže viz https://www.neovize.cz/cenik/akce/sleva-pro-studenty/ - soutěž „Zahoď brýle“ – blíže viz https://www.neovize.cz/aktuality/879-soutez-zahod- bryle/ - reklama v obsahové a vyhledávací síti - FB https://www.facebook.com/Neovize?fref=ts - Instagram https://www.instagram.com/neovize_brno/ - YouTube https://www.youtube.com/channel/UCjiy_PMPtdJ0j1gf_81RmaA?view_as=subscriber - TikTok - Outdoorová reklama – polep tramvaje - Spolupracujeme s influencery apod. Např. jsme partnerem Oktagon MMA https://www.neovize.cz/aktuality/864-neovize-se-stara-o-zrak-mma-zapasniku- oktagonu/ - podporujeme celou řadu organizací – více viz https://www.neovize.cz/o- nas/pomahame-a-spolupracujeme/ - jsme partnerem MU i ESF MU - jsme partnerem Florbal Židenice. Hodnocení kampaně Kampaň budeme považovat za úspěšnou, pokud: - budou tvrzení a doporučení podložena daty; - bude obsahovat silnou myšlenku (kreativní strategie), která se dá rozvíjet i v dlouhodobém horizontu; - bude kreativní strategie logicky rozvedena do komunikační a mediální strategie, akčních opatření; - bude nabízet neotřelá řešení v on-line i off-line; - bude respektovat pravidla vizuálního stylu NeoVize a obecných pravidel komunikace na zdravotním trhu. Technické informace Rozpočet je omezen částkou 500.000 Kč (částku je možné při vhodné argumentaci potřeby navýšit). V Brně, 30.9.2020