Projekt a jeho řízení Firma: 2050farm s.r.o. Brand název (prodejní značka): Rostutu Kontaktní osoba a schvalování: Petr Bartoš - petr.bartos@rostutu.cz ceo, Vojtěch Hlavenka vojtech.hlavenka@rostutu.cz marketing Současný stav Projekt se zabývá indoor pěstováním zeleniny. Vize je pěstovat zeleninu celoročně a v blízkosti velkých měst, tím zajistit kvalitní a lokální potravinu, která je rychle dostupná pro spotřebitele. Aktuálně máme jednu farmu v centru Brna, která zásobuje přibližně 150 gaster (primárně restaurací), zdravé výživy (Sklizeno, Čerstvě utrženo, atd.) a Globus. Pěstební plocha je 200m2. Oproti druhé farmě, která je ve výstavbě, disponující pěstební plochou 1000m2 - její spuštění se odhaduje do jednoho měsíce, tedy přelom září / říjen. Na farmě v Brně se pěstují microgreens (neboli výhonky) na druhé farmě se budou pěstovat baby leaf, saláty, rukola, polníček atd. Jsou to plodiny, které se do ČR masivně dovážejí. Zároveň pěstujeme plodiny, které mají ekonomický smysl v porovnání s pěstováním na poli (například od brambor, které nikdy pěstovat indoor nebudeme) Cílový stav ● Ve vybraných plodinách se stát dominantním dodavatelem v ČR (gastra i řetězce) ● Vybudovat silnou značku které lidi důvěřují, a věří naší vizi ● Spustit prodej na e-shopu, tedy B2C ● Vybudovat si na sociálních sítích komunitu, která bude věřit naši vizi na rovině indoor zemědělství, a kterou budeme obohacovat obsahem Vize Chceme indoor zemědělství rozšířit, aby se z toho stala silná alternativa konvenčního zemědělství. Ukázat, že s rostoucím počtem lidí v populaci není udržitelné, aby se pěstovalo majoritně na polích, tedy část produkce (která lze) se musí přesunout do indoor zemědělství. Edukovat, že plodiny jsou stejně kvalitní jako plodiny vypěstované “venku” ne-li kvalitnější. Ve spolupráci s vědeckými kapacity se snažit o neustalou inovaci nového oboru vertikálního zemědělství. V rozmezí 2-3 let postavit další farmy, situovány v blízkosti Prahy. Uskutečněné aktivity Facebook stránka: https://www.facebook.com/rostutu.farm Instagram stránka: https://www.instagram.com/rostutu/ - @rostutu tiktok: rostutu.cz Prodáváme se na scuk.cz, wolt.cz, plánujeme spoluprací s rohlik.cz, košik.cz Do měsíce plánujeme nasadit eshop s výdejem produktu na farmě v centru Brna nebo chlazenou dopravou do krajských měst Hodnocení kampaně Budeme považovat za úspěšnou pokud dojde ke: ● zvýšení povědomí o značce ○ včetně B2B - gaster a řetězců, a nahrazení současného produktu ktere se dováží ● zvýšení povědomí o udržitelném zemědělství ● najít nejvhodnější cílovou skupinu ● zvětšení komunity na sociálních sítích - resp.: zvýšit počet sledujících a interakcí Technické informace Jelikož se bude jednat o kontinuální kampaň, rozpočet odhadujeme na 5-10tis/měsíčně (částku je možné při vhodné argumentaci potřeby navýšit).