Manažerské poradenství_Kombi

POT2_zadání a odevzdání


Poraďte podniku, který expandoval na americký trh s novým typem vozidla. V Evropě se velmi dobře prodával, ale tržby ze zahraničí (USA) jsou po prvním roce nižší, než se očekávalo s ohledem na kladné přijetí vozidla při zavedení na trh. Možná formulace problému zněla "špatný prodej - propagace". Podnik neví, jakou strategii má pro následující období zvolit.

1. Stručně zadefinujte vlastními slovy problém, který řešíte.

2. Poskytněte metodickou pomoc při hledání příčin problémů (využijte znalostí z metod kauzální analázy). Nebojte se konkretizace. Ukažte i aplikaci konkrétních metod (vyberte alespoň dvě)

3. Jaké podklady budete vyžadovat a jaké informace sledovat pro zhodnocení situace.

4. Mezi jakými strategiemi se podnik může rozhodovat? Za jakých podmínek by se k nim přiklonil?



POT2 odevzdejte do odevzdávárny .