Hodnocení
Průběžné hodnocení
Průběžné hodnocení zabezpečují zejména ostatní studenti. Nemá bodovou váhu, nicméně tým je povinen se řídit pokyny hodnotitelů (například dodatečné aktivity nutné pro postup do další fáze). Pokyny k hodnoticí zprávě jsou uvedeny v rámci kapitoly Rozvojové portfolio.
Týmy dále dostávají zpětnou vazbu přímo od vyučujících.
Součástí průběžného hodnocení (byť na jeho konci) je i peer
review. V jeho rámci hru otestuje a zhodnotí tým z jiné seminární
skupiny.
Závěrečné hodnocení
Projekt bude hodnocen vyučujícími na základě zejména celého
rozvojového portfolia. To
znamená, že je hodnocen zejména proces, nikoliv výsledek. Doplňkovým podkladem
pro hodnocení je zpráva z praktického testování (hodnocení prototypu
ostatními studenty).
Důležité je, co se naučíte, už méně, co vytvoříte.
V rozvojovém portfoliu se zároveň projeví vaše kreativita i schopnost ji
uřídit (obojí jsou podstatné předpoklady pro úspěšný management inovací).
Pro závěrečné hodnocení tým zpracuje krátké video (5-10 minut) shrnující jeho cestu. Video musí být k dispozici i offline (vložení do materiálů předmětu). Pokud nesouhlasíte s dalším využitím videa pro vzdělávací účely (např. další ročníky předmětu), prosím zašlete e-mail vyučujícímu do konce zkouškového období tohoto semestru.
Závěrečné hodnocení je převedeno na body dle klíče uvedeného v základních informacích k předmětu.
Rámcové kategorie pro hodnocení projektu (ukázky, „kolik bodů za co“):
Projekt hodnocený 33 % maxima bodů |
Projekt formálně splnil pokyny, z rozvojového portfolia není
zřejmá snaha se něco naučit. Objevují se opakované (nikoliv ale zásadní)
nedostatky vyplývající z nedostatečné znalosti inovačního managementu a
jeho nástrojů. Do projektu zároveň není ani vložena přílišná kreativita. |
Projekt hodnocený 67 % maxima bodů |
Průměrný projekt. Tým splnil pokyny, ale za jejich rámec už nešel.
Není zřejmá snaha na sobě dále pracovat, ale studenti si z předmětu
odnáší to hlavní. Jednotlivé kroky jsou ne vždy dobře promyšlené a provázané.
V projektu se objevují kreativní prvky. |
Projekt hodnocený 100 % maxima bodů |
Vynikající projekt. Tým při jeho zpracování šel daleko za zadané
aktivity (kvalitně využíval jednotlivých nástrojů, logicky je propojoval).
Kroky jsou promyšlené a provázané, mají vnitřní logiku. Projekt je do velké
míry kreativní (nové prvky či originální rekombinace jiných prvků). |