-
Inovační management
-
Nyní studovatZákladní informace k předmětu
-
Nyní studovatSemestrální projekt
-
Nyní studovatPřehled metod a nástrojů INMG
-
Nyní studovatTýden 2
-
Nyní studovatTýden 3
-
Nyní studovatTýden 4
-
Nyní studovatTýden 5
-
Nyní studovatTýden 6
-
Nyní studovatTýden 7
-
Nyní studovatTýden 8 - studijní týden
-
Nyní studovatTýden 9
-
Nyní studovatTýden 10
-
Nyní studovatTýden 11
-
Nyní studovatTýden 12
-
Nyní studovatTýden 13
-
•Brána 3
-
•Závěr projektu
-
Úkoly z týdne 13
-
-
Nyní studovatTýden 14
-
Value Proposition Canvas
Value Proposition Canvas je nástroj, který rozšiřuje dvě oblasti z Business Model Canvas - zákaznické segmenty (podrobněji rozberané na úroven činností a z nich pramenících přínosů-gains a bolístek-pains zákazníků) a hodnotovou nabídku (podrobněji rozbranou na úroveň produktu a hodnoty, která spočívá v posílení přínosů a oslabení bolístek).
Důležité upozornění: Pokud máte více segmentů, vytváříte pro každý samostatnou Value Proposition Canvas.
Videa popisující základní principy
Strategyzer's Value Proposition Canvas Explained (délka 3:12): https://www.youtube.com/watch?v=ReM1uqmVfP0
Value Proposition Canvas Explained (délka 4:38): https://www.youtube.com/watch?v=aN36EcTE54Q
Příklad aplikace: Disney+ a zákaznický segment fanoušků sci-fi (17:18)
Poznámka: Můj software na střih videa bohužel stávkoval, takže přikládám verzi bez patřičného úvodu a závěru.
-
Inovační management
-
Nyní studovatZákladní informace k předmětu
-
Nyní studovatSemestrální projekt
-
Nyní studovatPřehled metod a nástrojů INMG
-
Nyní studovatTýden 2
-
Nyní studovatTýden 3
-
Nyní studovatTýden 4
-
Nyní studovatTýden 5
-
Nyní studovatTýden 6
-
Nyní studovatTýden 7
-
Nyní studovatTýden 8 - studijní týden
-
Nyní studovatTýden 9
-
Nyní studovatTýden 10
-
Nyní studovatTýden 11
-
Nyní studovatTýden 12
-
Nyní studovatTýden 13
-
•Brána 3
-
•Závěr projektu
-
Úkoly z týdne 13
-
-
Nyní studovatTýden 14
-