Marketingová komunikace

Hodnocení


Hodnocení seminární práce

Seminární práce je hodnocena dle naplnění stanovených požadavků na její obsah v obou kolech a dle aktivního přístupu studentů k řešení práce. Hodnotící škála je 0-100 %. Souhrnné hodnocení seminární práce je dáno váženým průměrem hodnocení získaných v jednotlivých kolech (v prvním kole je váha 0,4, ve druhém 0,6). Více viz sekce interaktivní osnovy Seminární práce.

Hodnocení prezentace seminární práce

Prezentace seminární práce je hodnocena dle míry vystižení podstatných, provázaných a zajímavých informací přibližujících kreativní strategii (v 1. kole) a danou kampaň (ve 2. kole) ve stanoveném časovém limitu a dle schopnosti argumentace v jednotlivých kolech. Hodnotící škála je 0-100 %. Souhrnné hodnocení prezentace seminární práce je dáno váženým průměrem hodnocení získaných v jednotlivých kolech (v prvním kole je váha 0,4, ve druhém 0,6).

Hodnocení závěrečného testu (zkoušky)

Závěrečný zkouškový test se skládá z otázek s uzavřenými a otevřenými odpověďmi. Z testu je třeba získat min. 60,00 %. Termíny, ve kterých je možné absolvovat tento test, budou vyhlášeny dle platných pokynů. Po domluvě s vyučujícím je možné test absolvovat i v předtermínu.

Při psaní testu je možné využít svých ručně psaných poznámek uvedených na jedné straně A5. Nejpozději po ukončení testu bude daná A5 znehodnocena vyučujícím.

Jakékoli opisování (kromě využití vlastních poznámek), zaznamenávání nebo vynášení testů, používání nedovolených pomůcek jakož i komunikačních prostředků nebo jiné narušování objektivity zkoušky (zápočtu) bude považováno za nesplnění podmínek k ukončení předmětu a za hrubé porušení studijních předpisů. Následkem toho uzavře vyučující zkoušku (zápočet) hodnocením v ISu známkou "F" a děkan zahájí disciplinární řízení, jehož výsledkem může být až ukončení studia.

Závěrečné hodnocení předmětu

Závěrečné hodnocení předmětu je dáno váženým průměrem tří hodnot:

  • hodnoty ze seminární práce (hodnota musí být v rozmezí 60,00-100,00 %, váha 0,4);
  • hodnoty z prezentace seminární práce (hodnota musí být v rozmezí 60,00-100,00 %, váha 0,1);
  • a hodnoty ze závěrečného testu (hodnota musí být v rozmezí 60,00-100,00 %, váha 0,5).

Student může získat bonusové body (0-5 perc. bodů) za prezentaci marketingové aktuality na prvním až třetím semináři. Zadání bude upřesněno na první přednášce. Tento úkol je nepovinný a body za něj získané mohou pouze zlepšit hodnocení studenta v předmětu, ne však zamezit hodnocení F.

Dalších 0-5 bonusových perc. bodů je možné získat za feedback k prezentacím jiných týmů, viz sekce interaktivní osnovy Seminární práce.

Hodnotící škála je:

  • 100,00-93,00 % = A;
  • 92,99-85,00 % = B;
  • 84,99-77,00 % = C;
  • 76,99-69,00 % = D;
  • 68,99-60,00 % = E;
  • 59,99-0,00 % = F.