Harmonogram
Přednášky
Přednášky k předmětu Marketingová komunikace (MPH_MAKK) probíhají vždy ve středu od 14:00-15:40 v učebně P201. První přednáška se koná 22.9.2021.
Na přednáškách budou probírána témata dle osnovy předmětu, některých přednášek se ujmou odborníci z praxe.
Týden | Datum přednášky | Téma | Přednášející | Páteční seminář |
1 | 22.9. | Úvod do předmětu, požadavky na ukončení, zákl. terminologie, principy mark. kom., integrovaná mark.kom. | RČ | Případová studie |
2 | 29.9. | Komunikační modely | MĎ | Případová studie |
3 | 6.10. | Modely hierarchie účinků | MĎ | Případová studie |
4 | 13.10. | Jak poznám, že to bude fungovat? | Dana Brhelová | Host: Krizová komunikace |
5 | 20.10. | Online marketingová komunikace | Tomáš Schwartz | Případová studie |
6 | 27.10. | Reklama | RČ |
Prezentace 1. části semestrální práce - tým A |
7 | 3.11. | STUDIJNÍ TÝDEN | --------- | STUDIJNÍ TÝDEN |
8 | 10.11. | Značka | Pavel Cahlík | Prezentace 1. části semestrální práce - tým B |
9 | 17.11. | Státní svátek | --------- | Prezentace 1. části semestrální práce - tým C |
10 | 24.11. | Efektivnost komunikace a nástroje měření | Ivan Šimek | Host Ivan Šimek |
11 | 1.12. | Podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej | RČ | Prezentace 2. části semestrální práce - tým A |
12 | 8.12. |
Kulturní aspekty marketingové komunikace
| RČ |
Prezentace 2. části semestrální práce - tým B |
13 | 15.12. | Společenská odpovědnost podniku v marketingové komunikaci, green marketing PR | MĎ | Prezentace 2. části semestrální práce - tým C |
Pozn.: RČ - Renata Čuhlová, MĎ - Michal Ďuriník
Semináře
Semináře k předmětu Marketingová komunikace probíhají vždy v pátek od 8:00-9:40 a od 10:00-11:40 v učebně P302a.
Docházka na semináře je povinná a je sledována v průběhu celého
semestru.
V semestru je možné mít 2 absence (v případě více absencí je potřebná omluvenka od lékaře v IS).
Seminární práce
Seminární práce má podobu týmového projektu. Velikost týmu je +-4-5 členové. Pokud nebude vyučujícím v průběhu semestru uvedeno jinak, bude každé téma na daném semináři prezentováno 2 týmy.
Výstupem bude strategický komunikační plán dle stanoveného zadání.
Prezentace výstupů řešení bude probíhat ve 2 kolech. Studenti, kteří neprezentují stále mají aktivní roli - zpětnou vazbou a komentáři pomáhají prezentujícímu týmu zlepšit kvalitu návrhů. Za tento feedback je možné získat až 5 bonusových procentuálních bodů, které se počítají do závěrečného hodnocení a mohou zlepšit výslednou známku (nemohou však studenta zachránit před hodnocením F).
K tématům je možné se přihlašovat od 22.9. 16:00
Termíny k odevzdání seminární práce do IS jsou:
- Průběžná verze: 27.10. 23:55
- Finální verze:
- Téma A: 1.12. 23:55
- Téma B: 8.12. 23:55
- Téma C: 15.12. 23:55
- Téma A: 1.12. 23:55
Práci nahrává pouze jeden člen, za včasné odevzdání práce jsou však zodpovědni všichni členové týmu. Každý započatý den spoždění znamená ztrátu 10 procentních bodů z maximálního hodnocení 100%.
Jak vidíte, průběznou verzi odevzdávají všichni ve stejný den, finální verzi pak dva dny před příslušnou prezentací. Takto má každý tým stejně dlouhý čas na přípravu průběžné verze, a také stejně dlouhou prodlevu mezi prezentací průběžné verze a odevzdáním finální verze textu.
Součástí odevzdání průběžné a finální verze je také odevzdání příslušné prezentace do IS.