Marketingová komunikace

Harmonogram


Přednášky

Přednášky k předmětu Marketingová komunikace (MPH_MAKK) probíhají vždy ve středu od 14:00-15:40 v učebně P201. První přednáška se koná 22.9.2021.

Na přednáškách budou probírána témata dle osnovy předmětu, některých přednášek se ujmou odborníci z praxe.


Týden
Datum přednášky
Téma
Přednášející
Páteční seminář
1
22.9.
Úvod do předmětu, požadavky na ukončení, zákl. terminologie, principy mark. kom., integrovaná mark.kom.

Případová studie
2
29.9.
Komunikační modely

Případová studie
3
6.10.
Modely hierarchie účinků

Případová studie
4
13.10.
Jak poznám, že to bude fungovat?
Dana Brhelová
Host: Krizová komunikace
5
20.10.
Online marketingová komunikaceTomáš Schwartz
Případová studie
6
27.10.
Reklama

Prezentace 1. části semestrální práce - tým A
7
3.11.
STUDIJNÍ TÝDEN
---------
STUDIJNÍ TÝDEN
8
10.11.
Značka
Pavel Cahlík
Prezentace 1. části semestrální práce - tým B
9
17.11.
Státní svátek
---------
Prezentace 1. části semestrální práce - tým C
10
24.11.
Efektivnost komunikace a nástroje měření
Ivan Šimek
11
1.12.
Podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej
Prezentace 2. části semestrální práce - tým A
12
8.12.
Kulturní aspekty marketingové komunikace

Prezentace 2. části semestrální práce - tým B
1315.12. Společenská odpovědnost podniku v marketingové komunikaci, green marketing PR Prezentace 2. části semestrální práce - tým C

Pozn.: RČ - Renata Čuhlová, MĎ - Michal Ďuriník


Semináře

Semináře k předmětu Marketingová komunikace probíhají vždy v pátek od 8:00-9:40 a od 10:00-11:40 v učebně P302a. 

Docházka na semináře je povinná a je sledována v průběhu celého semestru.

V semestru je možné mít 2 absence (v případě více absencí je potřebná omluvenka od lékaře v IS).


Seminární práce

Seminární práce má podobu týmového projektu. Velikost týmu je +-4-5 členové. Pokud nebude vyučujícím v průběhu semestru uvedeno jinak, bude každé téma na daném semináři prezentováno 2 týmy.

Výstupem bude strategický komunikační plán dle stanoveného zadání. Prezentace výstupů řešení bude probíhat ve 2 kolech. Studenti, kteří neprezentují stále mají aktivní roli - zpětnou vazbou a komentáři pomáhají prezentujícímu týmu zlepšit kvalitu návrhů. Za tento feedback je možné získat až 5 bonusových procentuálních bodů, které se počítají do závěrečného hodnocení a mohou zlepšit výslednou známku (nemohou však studenta zachránit před hodnocením F).

K tématům je možné se přihlašovat od 22.9. 16:00

Termíny k odevzdání seminární práce do IS jsou:

  • Průběžná verze: 27.10. 23:55
  • Finální verze:
    • Téma A: 1.12.    23:55
    • Téma B: 8.12.    23:55
    • Téma C: 15.12.  23:55

Práci nahrává pouze jeden člen, za včasné odevzdání práce jsou však zodpovědni všichni členové týmu. Každý započatý den spoždění znamená ztrátu 10 procentních bodů z maximálního hodnocení 100%.

Jak vidíte, průběznou verzi odevzdávají všichni ve stejný den, finální verzi pak dva dny před příslušnou prezentací.  Takto má každý tým stejně dlouhý čas na přípravu průběžné verze, a také stejně dlouhou prodlevu mezi prezentací průběžné verze a odevzdáním finální verze textu.

Součástí odevzdání průběžné a finální verze je také odevzdání příslušné prezentace do IS.