Marketingová komunikace

Studijní materiály


     povinná literatura

  • PERLOFF, Richard M. The dynamics of persuasion : communication and attitudes in the 21st century. Sixth edition. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2017. xx, 627. ISBN 9781138100336. info
  • MILLER, Don. Building a storybrand : clarify your message so customers will listen. Nashville: HarperCollins Publishers, 2017. x, 228. ISBN 9781400201839. info
  • EDWARDS, Ray. How to Write Copy That Sells: The Step-By-Step System for More Sales, to More Customers, More Often. Reprint edition. Morgan James Publishing, 2016. 186 s. ISBN 1-61448-502-X. info
  • KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 9788024735412. info
  • KAŠPAROVÁ, Klára. Cvičebnice do předmětu Marketing 2. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015. info
doporučená literatura
  • PŘIKRYLOVÁ, Jana et al. Moderní marketingová komunikace. Expert, 2019.
  • KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 796 s. ISBN 9788024714813. info
  • KOPECKÝ, Ladislav. Public relations : dějiny, teorie, praxe. Vyd. 1. Praha: Grada, 2013. 238 s. ISBN 9788024742298. info
  • ADAMSON, Allen P. Jednoducho značka Brand Simple : ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli. Bratislava: Eastone Books, 2011. xxiv, 212. ISBN 9788081091759. info
  • CAMPBELL, Richard, Christopher MARTIN a Bettina FABOS. Media & Culture 2016 Update: Mass Communication in a Digital Age. 10th Edition. : Bedford/St. Martin's, 2016. 672 s. ISBN 1-4576-6874-2. info


Cvičebnice

Cvičebnice k předmětu je určena k procvičení a prohloubení probíraných témat. Cvičebnici mějte na seminářích k dispozici - buď v PC, ve čtečce, nebo vytištěnou (doporučujeme oboustranně, 2 strany na jednu A4 #zachranstrom).

Cvicebnice je dostupná ve studijních materiálech.


Další vhodné zdroje k probíraným tématům:

Mooij, M. d. (2019). Global marketing & advertising: Understanding cultural paradoxes (5th edition.). Los Angeles: Sage.

Risselada, H., Verhoef, P. C., & Bijmolt, T. H. (2014). Dynamic effects of social influence and direct marketing on the adoption of high-technology products. Journal of Marketing, 78(2), 52-68.

Hanlon, A. (2019). Digital marketing: Strategic planning & integration (First edition.). Los Angeles: Sage.

Bohatá, M. (2020). Podnikatelská a hospodářská etika: A její vývoj v České republice. Praha: Národohospodářský ústav Josefa Hlávky.

Haski-Leventhal, D., & Cooperrider, D. L. (2018). Strategic corporate social responsibility: Tools & theories for responsible management (First edition.). Los Angeles: Sage.

Doporučujeme přečíst str. 68-126 o využití emocí v reklamě v knize VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6.

Mooij, M. d. (2019). Global marketing & advertising: Understanding cultural paradoxes (5th edition.). Los Angeles: Sage.

Následující