Komunikační politika a instore marketing

Organizační pokyny

Termíny setkání

  • 20. 10. 2022          8:00–13:40
  • 24. 11. 2022          8:00–11:40
  •   11. 1. 2022          8:00–11:40
  •   12. 1. 2022          8:00–13:40

Zkouška

  • 22. 2. 2022          10:00–11:40

Obsah kurzu

  1. Marketingová strategie a marketingová politika
  2. Komunikační politika a její nástroje
  3. Kupní a nákupní chování
  4. Shopper centrický výzkum

  5. Impulzivní chování a jeho stimulace

  6. Floor-planning a shelf-planning
  7. Vizuální prezentace výrobků
  8. Nástroje POP/POS prezentace
  9. Multi-senzuální nástroje in-store marketingu

Ukončení

- povinný týmový úkol zpracovaný na 3. tutoriálu (0–3 body) - minimum 1 bod
- písemná zkouška s uzavřenými a otevřenými otázkami (12 bodů) - minimum 6 bodů

Hodnocení

  • 15-14 A,
  • 13-12 B,
  • 11-10 C,
  • 9-8 D,
  • 7-6 E,
  • méně než 6 F

Literatura

povinná

JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing. První vydání. Praha: Grada, 2018. 504 stran. ISBN 9788027102525.

doporučená

MORGAN, Tony. Visual merchandising : window and in-store displays for retail. 2nd ed. London: Laurence King, 2011. 208 s. ISBN 9781856697637. 

BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP in-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 215 s. ISBN 9788024728407. 

BÁRTA, Vladimír, Ladislav PÁTÍK a Milan POSTLER. Retail marketing. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2009. 326 s. ISBN 9788072612079.