Komunikační politika a instore marketing
Organizační pokyny
Termíny setkání
- 20. 10. 2022 8:00–13:40
- 24. 11. 2022 8:00–11:40
- 11. 1. 2022 8:00–11:40
- 12. 1. 2022 8:00–13:40
Zkouška
- 22. 2. 2022 10:00–11:40
Obsah kurzu
- Marketingová strategie a marketingová politika
- Komunikační politika a její nástroje
- Kupní a nákupní chování
- Shopper centrický výzkum
- Impulzivní chování a jeho stimulace
- Floor-planning a shelf-planning
- Vizuální prezentace výrobků
- Nástroje POP/POS prezentace
- Multi-senzuální nástroje in-store marketingu
Ukončení
- povinný týmový úkol zpracovaný na 3. tutoriálu (0–3 body) - minimum 1 bod
- písemná zkouška s uzavřenými a otevřenými otázkami (12 bodů) - minimum 6 bodů
Hodnocení
-
15-14 A,
- 13-12 B,
- 11-10 C,
- 9-8 D,
- 7-6 E,
- méně než 6 F
Literatura
povinná
JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing. První vydání. Praha: Grada, 2018. 504 stran. ISBN 9788027102525.
doporučená
MORGAN, Tony. Visual merchandising : window and in-store displays for retail. 2nd ed. London: Laurence King, 2011. 208 s. ISBN 9781856697637.
BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP in-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 215 s. ISBN 9788024728407.
BÁRTA, Vladimír, Ladislav PÁTÍK a Milan POSTLER. Retail marketing. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2009. 326 s. ISBN 9788072612079.