Zpětná vazba 24.10. Eva Definice rámce problému: Kto (Who): Študentka VŠ Podnikovej ekonomiky a manažmentu Čo (What): Efektívne využitie stávajúceho voľného času pomocou aktivity s pridanou hodnotou Prečo (Why): Pretože je to aktívne mladé dievča, ktoré sa chce vzdelávať a zostať v obraze. Kedy (When): Vo svojom voľnom čase. · Vymezili jste problém velmi široce. Doporučuji stanovit si rámec pro vaše řešení úžeji. · Napříkald Bára studentka vysoké školy ekonomické se ráda baví s příteli u hraní her, nicméně potřebuje, aby jí každá aktivita něco přinesla a dozvěděla se něco nového. Potřebuje tedy hru, kde se dozví něco nad rámec standardního poznání v oblasti ekonomiky a navíc bude moci diskutovat s přáteli a tím rozvíjet přátelský vztah s nimi a bude je díky hře moci lépe poznat.