Komentář Eva 24.10. 1. Morfologická analýza a. Líbí se mi atribut Role hráčů. Je možné ho pak do konkrétní podoby převést s ohledem na vybrané téma. Královna tak může být například prezidentka banky, pokud se budete pohybovat v prostředí banky, hadač pak může být spekulant apod. b. Pozor na příliš obecné atributy. Atribut komponenty hry je velice obecný. Pokud se podíváte na varianty, které jste vymysleli, jedná se o varianty, které se všechny doplňují. Ale mělo by se jednat spíše o varianty ve smyslu buď varianta 1 nebo varianta 2 apod. Proto je třeba být specifický. Například podoba pravidel jako atribut – varianty k tomu – barevně zpracované na jedné straně, knížka, kartička, kterou má každý k dispozici apod….Atribut Interakce také mícháte různé pohledy. Síla interakce – typy interakcí…. 2. Oceňuji vaše poznávání klíčového uživatele. Spousta zajímavých informací. 3. Definice rámce problému Problém jsme definovali pomocí metody 4W (Kdo, Co, Proč, Kde/Kdy). · Kdo: Student vysoký ekonomické školy · Co: Chce se jednoduše a zábavnou formou naučit, jak se stát finančně nezávislým · Proč: Neví, jak by své teoretické znalosti využil v praxi, avšak má zájem investovat a budovat svůj majetek · Kde/kdy: Ve svým volným čase a. Doporučuji vymezit rámec problému ještě více mantinely a tzv. human centred, zaměřený na toho konkrétního člověka. Tomáš, student VS ekonomické, který má velmi rád komunikaci s lidmi jejich poznávání a vedení, by chtěla při hře rozvíjet svoje právě schopnosti komunikace s lidmi, jejich vedení a zároveň si zkusit postup budování vlastního úspěšného podnikání. Důležitá je pro něj dobře strukturovaná a propracovaná hra, kterou bude moci sehrát ve svém volném čase…(nějaká informace o tom, kde a s kým tráví volný čas? Šlo by zapojit…). Jedná se jen o příklad, můžete to směrovat různými směry, ale doporučila bych si lépe vymezit. Nicméně logiku tvorby rámce problému jste pochopili.