Zpětná vazba EVA 24.10 Definice rámce problému „Študent má problém zosúladiť široké spektrum vlastných záujmov s obmedzeným časovým fondom, ktorý na ne majú během studia k dispozícii.“ · Máte stanoveno dost obecně. Šla bych dovyšší míry konkretizace a stanovení jasnějších mantinelů pro vaše řešení resp. Pro vaši hru. · Měli byste hlavně vycházet z toho, co jste se dozvěděli o vašem uživateli, o vaší personě. · Problém by měl být hlavně human centered – tzn. Zaměřený na všeho uživatele. Verča je studentkou VŠ ekonomické. Verča má mnoho zájmů, má ráda přírodu, kterou by ráda chránila,… · Co z toho vyplývá, proč? …. proto by bylo pomocí hry vhodné rozvíjet její poznání týkající vztahu ekonomiky a přírody. Pro Verču je navíc důležitá estetika, proto by hra měla vynikat v uměleckém zpracování. Hru by chtěla hrát s přáteli, kteří jsou pro ni velmi důležití a naladěni podobným směrem.