Projekt a jeho řízení: Firma: Alkohouse s. r. o. Brand název: Bakhtrioni winery Kontaktní osoba a schvalování: Josef Divoký CEO, divoky@alkohouse.cz Současný stav a vize: Jsme provozovatelem e-shopu www.bakhtrioni.wine (který bude spuštěn koncem září), kde prezentujeme vinařství Bakhtrioni winery nacházející se v Gruzii ve významné oblasti Kachetie. V tomto vinařství vlastní 50% Josef Divoký (CEO Alkohouse s. r. o.) a 50% gruzínský vinař Mamuka Papaschvili. Díky této spolupráci vzniká unikátní propojení, které v ČR ještě nikdo před námi neučinil. Vinařství se zabývá výrobou vína dle tradiční gruzínské metody, která funguje již 8000 let. Produkce bude v letošním roce bude cca. 10 000 lahví, z toho by mělo více než 50% mířit na export do ČR. Cílová produkce do 5 let je 40 000 lahví, kde by mělo jít cca. 80% na export do Evropy, Asie a Ameriky. V Gruzii budujeme zázemí pro vinařskou turistiku, kde se budeme zaměřovat především na návštěvníky z ČR, SK a PL. Ve vinařství bude možnost nejrůznějších degustací a zážitkových eventů. Slavnostní otevření je plánováno na 17. 6. 2023, kde budou pozvání VIP hosté, ale bude také možnost zakoupit vstupenky na tento event. Cílový stav: • Prodávat v ČR skrz e-shop a vlastní distribuci 15 000 lahví ročně do 5 let (5000 v roce 2023) • Počet návštěvníků z ČR přímo ve vinařství alespoň 1000 ročně do 5 let (300 v roce 2023) • Pořádat pravidelné degustace a eventy v ČR k edukaci o gruzínském víně • Zvýšit pomědomí o Gruzii, gruzínském víně a kultuře • Prodávat do zemí mimo ČR a EU, účastnit se zahraničních eventů a veletrhů • Vybudovat “Love brand” založený na této česko-gruzínské spolupráci Jaké kroky už jsou v procesu: • Spolupráce a pravidelná komunikace s gruzínským velvyslanectvím v ČR • Event pro gastro v prosinci 2022, kde budou prezetovány gruzínská vína • Série řízených degustací po celé ČR, kde budeme prezentovat gruzínská vína • Marketingová podpora v médiích (Czechcrunch, Forbes) • Série eventů po ČR v únoru a březnu 2023, kde budeme prezentovat gruzínská vína a kulturu • Facebook stránka - pouze založena, bude vedena v EN @Bakhtrioni.winery • Instagram - založen bude veden v EN @Bakhtrioni.winery • E-shop - bude spuštěn do konce září na adrese www.bakhtrioni.wine Styl vedení marketingové komunikace: Komunikace v ČR založená na story, že (relativně) mladý čech se vydal budovat vinařství do kolébky vína. Chceme taktéž zapojit lidi do téhle story a nabídnout jim různé formy účasti (fundingu), jako např. možnost adoptovat si Kvevri nádobu (nádoba zakopaná v zemi, ve které se dělá víno) a za vynaložené prostředky by pak mohli čerpat v plné hodnotě již hotové lahve. To stejné např. s novými sudy nebo nově vysazenými řádky vinohradu. Vždy by se jednalo o omezené množství a měli by svůj objekt označený deskou se svým jménem. Hodnocení kampaně: Kampaň budeme považovat za úspěšnou, pokud budou splněny následující body. • Návrh kampaně na sociální sítě v ČR pro podporu povědomí o vinařství • Návrh komunikace (prezentačních materiálů) pro gastro sektor • Návrh kampaně pro eventy pořádané v únoru a březnu • Návrhy k nové etiketě vinařství Rozpočet na prezentaci v období leden až březen - 50 000Kč Přiložené foto je záběr na vinařství, kam nám právě přivezli nové kvevri nádoby k zakopání do země.