Základní informace o klientovi https://www.wtbakery.cz/ Pekárnu William Thomas Artisan Bakery (dále jen WTB) založili kamarádi Vilém a Tomáš v roce 2017. Nyní mají v Brně již tři řemeslné pekárny, ve kterých se týmy pekařů věnují pečení tradičního francouzského pečiva. Pekárna staví na kvalitních surovinách, v jejich croissantech například zákazníci najdou pouze máslo, žádné margarínové náhražky. Ojedinělým produktem je kroláč – ten zákazníci najdou jen v pekárnách WTB. Jedním ze specifik konceptu pekárny je, že se každý den v týdnu zákazníci, kromě stálé nabídky, mohou těšit na jiné produkty, takzvané „denní speciality.“ Claim „z pece přímo do ruky“ naznačuje, že pečivo se peče v pekárnách po celý den, aby si ho zákazníci mohli odnést domů co nejčerstvější. Komunikační kanály Instagram Facebook Tiktok Kontaktní osoby Denisa Marynčáková media@wtbakery.cz 776 193 212 Cíl komunikace Pekárna má v Brně zavedenou klientelu, nyní jsme se však rozhodli rozšířit své působení také do Prahy. Nová pobočka (která bude koncipována jako menší prodejna, tedy bez možnosti sednout si) se bude otevírat v listopadu na pražské Klamovce (Smíchov). Je tedy nutné vzbudit zájem veřejnosti, získat nové zákazníky z této oblasti a také sledující na sociálních sítích. Do Prahy bychom chtěli vstoupit s pokorou. Jsme si vědomi velké konkurence na tomto trhu a zákazníky bychom chtěli postupně přesvědčit o naší řemeslné kvalitě, poctivé práci, skvělé chuti a použití kvalitních surovin. Přestože otevíráme pobočku v druhém městě v republice, stále bychom si chtěli zachovat image malé řemeslné pekárny s rodinnou atmosférou. Cílová skupina Mladí rodiče, ženy, studenti, lidé se zájmem o kvalitní potraviny, střední třída, obyvatelé Smíchova. Aktuálně uskutečňované aktivity Pravidelné postování na sociální sítě, reklamy na sociálních sítích, placená inzerce v médiích se zaměřením na gastro, spolupráce s brněnskými influencery. Cílový stav - Navržení komunikační kampaně pro otevření nové pobočky v Praze (kreativní nápady jsou také vítány) - Doporučení vhodných aktivit na prvních 6 měsíců po otevření pobočky o 1. fáze (3 měsíce) – vzbuzení zájmu o 2. fáze (3 měsíce) – udržení pozornosti - Vytipovat pražské influencery pro spolupráci Budget 150–200 tisíc hodnocení kampaně – kdy bude kampaň považována za úspěšnou - Zvýšení počtu followers na sociálních sítích o 30 % - Vybudování pravidelné klientely na pražské pobočce