Príklady otázok v teste_Základy obchodu Zažltené sú správne odpovede Úzký a hluboký sortiment v rámci určité sortimentní skupiny, vysoké nároky na odbornost personálu, vyšší až vysoké ceny a umístění většinou v centrech měst je typické pro typ maloobchodního formátu: a) úzce specializované prodejny b) smíšené prodejny c) odborné velkoprodejny d) odborné prodejny Uplatňování jednotné strategie na všech trzích, kde maloobchodní firma působí, se zohledněním pouze zásadních specifik určitého trhu, je charakteristické pro…strategii práce se zahraničním trhem: a) mezinárodní b) globální c) multinacionální d) transnacionální Teorie vývoje maloobchodu, která pracuje s tendencí rozšiřování portfolia nabízeného sortimentu až ke smazání, resp. ukončení specializace, se nazývá: a) evoluční teorie b) retail accordion c) kolo maloobchodu d) cyklická teorie Trh, který nabízí velké a specifické výhody, nicméně v malém počtu, je trhem: a) slepá ulička b) specializovaný trh c) objemový trh d) fragmentovaný trh