Základy marketingu v obchodě

Studijní literatura

Povinná

KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15 global edition. Boston: Pearson, 2016. 714, 14. ISBN 9781292092621.

FORET, Miroslav, Klára KAŠPAROVÁ, Michael DOLEŽAL a Radoslav ŠKAPA. Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004. 166 s. ISBN 80-210-3500-5. viz odkaz níže

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/podzim2023/CKH_ZAMO/um/dso_marketing_tisk.pdf


Doporučená

BERMAN, B. R. a J. R. EVANS. Retail Management: A Strategic Approach. Harlow: Pearson Education Limited, 2018. ISBN 978-0-13-379684-1.

KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozší. Praha: Grada, 2018. 285 stran. ISBN 9788024758695.

JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing. První vydání. Praha: Grada, 2018. 504 stran. ISBN 9788027102525.

Následující