Cíle a obsah předmětu, vyučující
Cíle předmětu
Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se specifiky marketingu prováděného v on-line prostředí.
Obsahem kurzu je soubor blokovich přednášek, které na sebe vurčitých ohledech navazují, do jisté míry se prolínají a postupně posluchači poskytují komplexní, strategický pohled na problematiku internetového marketingu.
Úvodní část kurzu se zabývá internetem jako médiem. Navazujícím tématem jsou internetové projekty a jejich optimalizace pro vyhledávače a pro uživatele. Tato problematika je také spojena s obsahem, cíli webu a jeho analýzou a testováním, které jsou potřebné pro ověření vhodnosti nastavení. Následně se kurz zabývá sociálními médii, PPC atd. Závěr je pak věnován e-mailovým kampaním. Pořadí témat a seznam témat se může změnit.
Obsah
Témata*, která budou probírána v průběhu semestru:
- Strategie digitálního marketingu a průzkum trhu
- Analýza klíčových slov
- Optimalizace pro vyhledávače - SEO
- Základy online reklamy (Advertising)
- PPC
- Strategie marketingu obsahu
- Copywriting
- Email Marketing
- Strategie a kanály sociálních médií
- Mobilní a video marketing
- UX
- CRM Online
- Generativní AI a marketing
*Seznam témat může být aktualizován.
Vyučující
V rámci předmětu participuje více vyučujících:
- Ing. Dušan Mladenović Ph.D. (garant kurzu)