Digital Marketing - BKH_DIMA

Cíle a obsah předmětu, vyučující

Cíle předmětu

Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se specifiky marketingu prováděného v on-line prostředí.

Obsahem kurzu je soubor blokovich přednášek, které na sebe vurčitých ohledech navazují, do jisté míry se prolínají a postupně posluchači poskytují komplexní, strategický pohled na problematiku internetového marketingu.

Úvodní část kurzu se zabývá internetem jako médiem. Navazujícím tématem jsou internetové projekty a jejich optimalizace pro vyhledávače a pro uživatele. Tato problematika je také spojena s obsahem, cíli webu a jeho analýzou a testováním, které jsou potřebné pro ověření vhodnosti nastavení. Následně se kurz zabývá sociálními médii, PPC atd. Závěr je pak věnován e-mailovým kampaním. Pořadí témat a seznam témat se může změnit.

Obsah

Témata*, která budou probírána v průběhu semestru:

  • Strategie digitálního marketingu a průzkum trhu
  • Analýza klíčových slov
  • Optimalizace pro vyhledávače - SEO
  • Základy online reklamy (Advertising)
  • PPC
  • Strategie marketingu obsahu
  • Copywriting
  • Email Marketing
  • Strategie a kanály sociálních médií
  • Mobilní a video marketing
  • UX
  • CRM Online
  • Generativní AI a marketing

*Seznam témat může být aktualizován.

Vyučující

V rámci předmětu participuje více vyučujících: