Digitální marketingový plán
O co jde?
Plán digitálního marketingu se týká spuštění platformy elektronického obchodu nebo online podnikání podle preferencí studentů. Studenti si vyberou nápad, který by chtěli dále rozvíjet. Jak kurz postupuje a probírají se různá témata, studenti by podle toho a v kontextu svého podnikatelského projektu museli plnit příslušné úkoly. Na konci semestru budou mít studenti v rukou online obchodní případ připravený k podnikání.
Skupiny by měly být maximálně čtyřčlenné. Nemusíte se nikde registrovat.
Jaké prvky by měl obsahovat digitální marketingový plán?
Finální digitální marketingový plán by se měl jak po obsahové, tak po formální stránce řídit šablonou dostupnou v IS. V podstatě je úkolem každého týmu jednat ve všech bodech uvedených v šabloně bez výjimky. Šablonu najdete v následující složce:
Termín pro předložení konečného plánu digitálního marketingu je 24.12.2024. Soubor *.doc nahrajte do následující složky:
Co se bude hodnotit ve vaší práci?
Položka | Max | Poznámka | |
1 | Formální kritéria
| 2 | |
2 | Analytika
| 4 | |
3 | Strategie a taktika
| 6 | |
4 | Marketingový mix
| 8 | |
5 | n/a | ||
Total | 20 |