Inovační management

Základní informace k předmětu

Harmonogram

Výuka probíhá v 6-ti blocích, viz jednotlivé kapitoly interaktivní osnovy.

Upozorňujeme, že část výuky (materiály, jazyk komunikace) bude probíhat z důvodu zahrnutí zahraniční kolegyně v anglickém jazyce.


Hodnocení

Zápočet (splněno/nesplněno) na základě zpracování týmového semestrálního projektu a dalších doplňkových aktivit.


Literatura

Povinná (dle potřeby)

  • GOFFIN, Keith a Rick MITCHELL. Innovation management : effective strategy and implementation. Third edition. London: Palgrave, 2017, xxxi, 413. ISBN 9781137373434. info
  • OSTERWALDER, Alexander, Yves PIGNEUR, Greg BERNARDA a Alan SMITH. Value proposition design. Illustrated by Trish Papadakos. Hoboken, New Jersey: Wiley, 2014, xxiv, 290. ISBN 9781118968055. info
  • BLAND, David J. a Alexander OSTERWALDER. Testing business ideas. Illustrated by Alan Smith - Trish Papadakos. Hoboken, New Jersey: Wiley, 2020, xiii, 348. ISBN 9781119551447. info

Doporučená

  • OSTERWALDER, Alexander, Yves PIGNEUR, Frederic ETIEMBLE, Alan SMITH, Chris WHITE a Trish PAPADAKOS. The invincible company. Hoboken: Wiley, 2020, xiii, 377. ISBN 9781119523963. info
  • COOPER, Robert G. Winning at new products : creating value throught innovation. 4th ed. New York: Basic books, 2011, xv, 391. ISBN 9780465025787. info
  • TROTT, Paul. Innovation management and new product development. Sixth edition. Harlow, England: Pearson, 2017, xxix, 635. ISBN 9781292133423. info