Studijní a doplňující materiály
povinná literatura
- PERLOFF, Richard M. The dynamics of persuasion : communication and attitudes in the 21st century. Sixth edition. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2017. xx, 627. ISBN 9781138100336. info
- MILLER, Don. Building a storybrand : clarify your message so customers will listen. Nashville: HarperCollins Publishers, 2017. x, 228. ISBN 9781400201839. info
- PŘIKRYLOVÁ, Jana et al. Moderní marketingová komunikace. Expert, 2019.
doporučená literatura
- KAŠPAROVÁ, Klára. Cvičebnice do předmětu Marketing 2. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015. info - dostupná ve studijních materiálech
- KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016. ISBN 9788024735412. info
- EAGLE, Lynne, Barbara CZARNECKA a Jenny LLOYD. Marketing communications. Second edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2021. 1 online. ISBN 9780429447044.
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 5., rozšířené a aktualiz. Praha: Grada Publishing, 2023. 360 stran. ISBN 9788027136544.
Další vhodné zdroje:
Mooij, M. d. (2019). Global marketing & advertising: Understanding cultural paradoxes
(5th edition.). Los Angeles: Sage.
Hanlon, A. (2019). Digital marketing: Strategic planning & integration
(First edition.). Los Angeles: Sage.
Bohatá, M. (2020). Podnikatelská a hospodářská etika: A její vývoj v České republice. Praha: Národohospodářský ústav Josefa Hlávky.
Haski-Leventhal, D., & Cooperrider, D. L. (2018). Strategic corporate social responsibility: Tools & theories for responsible management
(First edition.). Los Angeles: Sage.
Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing. Pearson uk.
Knihová, L. (2024). AI Marketing Playbook. https://www.bookport.cz/kniha/ai-marketing-playbook-12501/
Youtube kanály pro markeťáky: