Marketingová komunikace

Studijní a doplňující materiály

povinná literatura

    • PERLOFF, Richard M. The dynamics of persuasion : communication and attitudes in the 21st century. Sixth edition. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2017. xx, 627. ISBN 9781138100336. info
    • MILLER, Don. Building a storybrand : clarify your message so customers will listen. Nashville: HarperCollins Publishers, 2017. x, 228. ISBN 9781400201839. info 
    • PŘIKRYLOVÁ, Jana et al. Moderní marketingová komunikace. Expert, 2019.

    doporučená literatura

    • KAŠPAROVÁ, Klára. Cvičebnice do předmětu Marketing 2. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015. info - dostupná ve studijních materiálech
    • KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016. ISBN 9788024735412. info
    • EAGLE, Lynne, Barbara CZARNECKA a Jenny LLOYD. Marketing communications. Second edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2021. 1 online. ISBN 9780429447044.
    • VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 5., rozšířené a aktualiz. Praha: Grada Publishing, 2023. 360 stran. ISBN 9788027136544.

  • Další vhodné zdroje:

    Mooij, M. d. (2019). Global marketing & advertising: Understanding cultural paradoxes (5th edition.). Los Angeles: Sage.

    Hanlon, A. (2019). Digital marketing: Strategic planning & integration (First edition.). Los Angeles: Sage.

    Bohatá, M. (2020). Podnikatelská a hospodářská etika: A její vývoj v České republice. Praha: Národohospodářský ústav Josefa Hlávky.

    Haski-Leventhal, D., & Cooperrider, D. L. (2018). Strategic corporate social responsibility: Tools & theories for responsible management (First edition.). Los Angeles: Sage.

    Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing. Pearson uk.

    Knihová, L. (2024). AI Marketing Playbook.  https://www.bookport.cz/kniha/ai-marketing-playbook-12501/


    Youtube kanály pro markeťáky:




    Následující