Marketingová komunikace
Podmínky absolvování
Pro úspěšné absolvování předmětu je nutné splnění níže popsaných
podmínek:
- získání min. 60 % ze seminární práce;
- získání min. 60 % z prezentace seminární práce;
- získání min. 60 % ze závěrečného písemného testu.
Podmínky pro připuštění k závěrečnému testu
Pro připuštění k závěrečnému testu je třeba:
- mít řádně splněnou povinnou docházku (max. dvě neomluvené absence) - zaznamenává se ISIC kartou při vstupu do učebny;
- aktivně spolupracovat při řešení seminární práce se členy týmu;
- vyvěsit do Odevzdávárny předmětu v určených termínech všechny požadované materiály (materiály vyvěšuje pouze 1 člen teamu, za jejich vyvěšení však odpovídá každý z členů);
- zajistit prezentaci požadovaných výstupů seminární práce v určených termínech;
Porušení už 1 z výše stanovených podmínek je důvodem nepřipuštění studenta k závěrečnému testu či uplatnění sankce ze strany vyučujícího.