Mezinárodní obchod
Hodnocení
Podmínkou přistoupení k závěrečné zkoušce (písemného testu) je aktivní prezentace seminární práce na předem
zadané téma, její vložení v ppt formě do příslušné Odevzdávárny předmětu nejpozději 24 hodin před konáním semináře
a následné schválení vyučujícím, což bude uvedeno v Poznámkovém bloku.
Závěrečná zkouška má podobu písemného testu, který obsahuje 20 uzavřených otázek.
Za každou správně zodpovězenou otázku se získává 1 bod, celkově je možné obdržet max. 20 bodů.
(Za chybně zodpovězené otázky se body neodečítají.)
Výsledné hodnocení předmětu:
A = 20/19 bodů (95 - 100 %)
B = 18/17 bodů (85 - 90 %)
C = 16/15 bodů (75 - 80%)
D = 14/13 bodů (65 - 70 %)
E = 12/11 bodů (55 - 60 %)
F = 10 bodů a méně (50 % a méně)