2. série
Zadání 2. série
Odevzdávat pouze do této složky
Příklad:
Přečtete si odborný článek EDUCATION-BASED MARKETING COMMUNICATION STRATEGY (odkaz) z roku 2022 a zodpovězte následující otázky:
Jakou roli hraje teorie difúze inovací podle Everetta Rogerse v marketingové strategii Green Smoothie Factory a jak je aplikována v praxi tohoto podniku?
Proč Green Smoothie Factory volí vzdělávací přístup ve své marketingové komunikaci? Jaké výhody přináší tento přístup v porovnání s tradičními marketingovými strategiemi?
Diskutujte význam e-WOM (elektronického ústního šíření) v kontextu Green Smoothie Factory a popište, jak tento nástroj podporuje jejich vzdělávací marketingovou strategii.
Jaké hlavní kroky zahrnuje proces přijetí inovace dle teorie difúze inovací a jak je tento proces reflektován v marketingových aktivitách Green Smoothie Factory?
Analyzujte, jakým způsobem Green Smoothie Factory využívá osobní prodej a sociální média k dosažení behaviorálních změn u svých zákazníků. Jaký dopad má tento přístup na loajalitu zákazníků?
Jaké faktory přispívají k úspěchu nebo naopak k omezením vzdělávací marketingové strategie Green Smoothie Factory v Pekanbaru? Jaké výzvy může tato strategie přinášet v dlouhodobém horizontu?
Jakým způsobem Green Smoothie Factory cílí na různé segmenty trhu a jak se její marketingová komunikace přizpůsobuje těmto rozdílným segmentům? Proč je cílení na produktivní věkovou skupinu žen důležité v jejich strategii?