Seminář ekonomických mozků

2. série


Zadání 2. série


Odevzdávat pouze do této složky


Příklad:

Přečtete si odborný článek EDUCATION-BASED MARKETING COMMUNICATION STRATEGY (odkaz) z roku 2022 a zodpovězte následující otázky:

  1. Jakou roli hraje teorie difúze inovací podle Everetta Rogerse v marketingové strategii Green Smoothie Factory a jak je aplikována v praxi tohoto podniku?

  2. Proč Green Smoothie Factory volí vzdělávací přístup ve své marketingové komunikaci? Jaké výhody přináší tento přístup v porovnání s tradičními marketingovými strategiemi?

  3. Diskutujte význam e-WOM (elektronického ústního šíření) v kontextu Green Smoothie Factory a popište, jak tento nástroj podporuje jejich vzdělávací marketingovou strategii.

  4. Jaké hlavní kroky zahrnuje proces přijetí inovace dle teorie difúze inovací a jak je tento proces reflektován v marketingových aktivitách Green Smoothie Factory?

  5. Analyzujte, jakým způsobem Green Smoothie Factory využívá osobní prodej a sociální média k dosažení behaviorálních změn u svých zákazníků. Jaký dopad má tento přístup na loajalitu zákazníků?

  6. Jaké faktory přispívají k úspěchu nebo naopak k omezením vzdělávací marketingové strategie Green Smoothie Factory v Pekanbaru? Jaké výzvy může tato strategie přinášet v dlouhodobém horizontu?

  7. Jakým způsobem Green Smoothie Factory cílí na různé segmenty trhu a jak se její marketingová komunikace přizpůsobuje těmto rozdílným segmentům? Proč je cílení na produktivní věkovou skupinu žen důležité v jejich strategii?


EDUCATION-BASED_MARKETING_COMMUNICATION_STRATEGY__clanek_na_SEM_.pdf
PDF ke stažení
Následující