Napište následující hierarchii tříd: TFigure - TPoint - TCircle - TRectangle TFigure má atributy x a y, které udávájí umístění daného grafického objektu na ploše. Třída má konstruktor init, který má parametry udávající pozici objektu na ploše. Dále je definována metoda move, která přemístí objekt na nové souřadnice, které jsou předány jako parametr. Poslední metodou je metoda show, která vypíše souřadnice objektu na ploše. TPoint je potomkem TFigure a má navíc atribut barva, který udává barvu daného bodu. Také konstruktor init ma navíc parametr barva. Metoda show vypíše kromě pozice na ploše navíc i barvu bodu. TCircle je potomkem TFigure a má navíc atributy barva a poloměr. Jednotlivé metody jsou rozšířením původních metod podobně jako u třídy TPoint. TRectangle je potomkem TFigure a má navíc atributy delkaX, delkaY a barva. Jednotlivé metody jsou opět rozšířeny způsobem popsaným u TPoint. K těmto třídám vytvořte jednoduchý program, který bude demonstrovat jejich funkčnost.