Opakování - kompozice, barva, světla
Na úvod se bude věnovat pozornost opakování, protože, jak se říká, opakování je matka moudrosti. Zároveň se ale seznámíte s novými tématy a nakonec prokážete porozumění všem probíraným pojmům v zajímavém úkolu.
Barva
Naučte se správně zacházet s barvami, abyste docílili té správné atmosféry.
Material Editor
Dejte svým modelům barvu, lesk, materiál, přečtěte si základní nastavení parametrů a vysvětlení pojmů.
Světlo
Dobře namodelovaná věc s dobrým nasvětlením je už něco, čím se můžete pochlubit. Nespoléhejte na textury, ty nic nezachrání.
Kompozice
Ať vaše modely nevypadají jako nálepky, naučte se vytvořit scénu a zakomponovat do ní správně charakter.
Rendering
V čem renderovat, jak renderovat? Odpovědi se dozvíte na přednášce a v následujícím textu.
Povinný úkol na kompozici
Na zopakování, procvičení a otestování vašich znalostí z oblasti kompozice, barev a osvětlení je zde pro vás připraven první povinný úkol:
Na jeho vypracování máte čas do 1. dubna 2008
Nepovinný úkol na kompozici (dočasně pozastaven)
Bohužel archiv zadání úkolů a pravidel je teď na webu www.maxarea.com nedostupný.
Chcete si ještě vyzkoušet svoje znalosti v oblasti osvětlení, materiálů a barev? Zkuste si starší zadání soutěže Rendermania, které pořádá server www.maxarea.com, a pak porovnejte svoje ztvárnění s tím, jak úkol zvládli ostatní grafici.