SLA: * popis sluzby * platnost a mechanismus zmen SLA napriklad na rok, zmeny se souhlasem panu XY a UV * autorizace schvaleni napriklad podpis tajemnika a reditele ustavu * komunikace a vykazovani body pro hlaseni problemu a nalehavych situaci (rozliseni situaci, mail, telefon, mobil v pripade katastrof), pozdavky na zmeny, kom. proces pro vykazovani plneni/neplneni (mail na konci mesic se shrnutim, formular stiznosti ...) * provozni doba sluzby * proces pro planovana preruseni provozu kdo schvaluje, jak se vyhlasuje, jak muze byt dlouhe ... * odpovednosti zakaznika zejmena bezpecnost - hesla, karty ap. * povinnosti a zavazky poskytovatele taky treba bezpecnost * limity pracovni zateze i s dobami max n uzivatelu, v noci n/100 * slovnicek pojmu * podpurne a souvisejici sluzby V norme je toho vic, zase jsem vybral to, co mi prislo dulezite a cemu jsem rozumel.