EIS: Zadání 01/2010 Studenti: Guričan, Miroslav, Holko, Ivan, Karpíšek, Jiří Vytvořte business model prostředky UML nebo BPMN pro následující problém: „Kontroly úvěrů“ * Manažer úvěrů rozděluje klienty, kteří mají být kontrolování mezi jednotlivé Pracovníky pro kontakt s klienty (Relationship Manager - ReM) * ReM vybere ze seznamu klientů dalšího klienta, který mu byl přiřazen * Podle typu a stavu klienta rozhodne, které kontroly u klienta provede * Provádí postupně jednotlivé kontroly a podle typu kontroly: * Pro manuálně prováděné kontroly otevře návod pro provedení kontroly a postupně provádí jednotlivé předepsané úkony * Pro automaticky prováděné kontroly provede spuštění příslušné procedury * Zaznamená výsledek kontroly Pokud nemá žádného dalšího klienta nebo nastal čas konce pracovní doby předá výsledky všech kontrol Manažerovi úvěrů Manažer úvěrů průběžně monitoruje práce ReMů Na konci pracovní doby zpracuje denní statistiku kontroly úvěrů za všechny ReMy EIS: Zadání 02/2010 Studenti: Hubáček, Petr, Walter, Jan, Hrabcová, Stanislava Vytvořte business model prostředky UML nebo BPMN pro následující problém: „Návštěvník restaurace“ * Po příchodu do restaurace si zákazník vybere jídlo, * číšník přijme objednávku a potvrdí ji se zákazníkem * Číšník jde do kuchyně, kde objednávku předá kuchaři. Číšník se věnuje dalším hostům. * Kuchař pracuje na jídle a kuchtík na příloze. Po dokončení hlavního jídla i přílohy oznámí kuchař číšníkovi, že jídlo je připraveno * číšník odnáší jídlo hostovi. * Po snězení jídla zákazník zaplatí číšníkovi a odchází. EIS: Zadání 03/2010 Studenti: Baláž, Miroslav, Mayer, Martin Vytvořte business model prostředky UML nebo BPMN pro následující problém: „Sledování úvěrů klientů“ * Klienti, kteří mají úvěry u banky jsou pravidelně sledováni zda splňují kritéria splácení úvěru dohodnutá ve smlouvě * Na základě parametrů standardních (obecných) kritérií systém automaticky generuje kalendář provádění kontrol jednotlivých kritérií * Ostatní IS v bance, případně různé externí systémy posílají data podle plánu zasílání dat * Systém provádí kontroly klientů podle plánu kontrol a na základě extraktů dat zaslaných okolními a externími systémy. Výsledky kontrol zaznamenává ke klientovi. * ReM sleduje pravidelně nebo na základě události, která ho informuje o provedené kontrole a provádí různá nápravná opatření (varování klienta, pozvání na schůzku, varování určených odborů banky apod.) EIS: Zadání 04/2010 Studenti: Mačuga, Tomáš, Kotek, Ondřej Vytvořte testovací případy pro následující SW aplikaci, která eviduje úkoly klientských pracovníků (ReM). Evidence úkolů má následující funkcionalitu: * Na úvodní obrazovce aplikace se zobrazí základní identifikační údaje klienta a nejvýše 3 nejaktuálnější úkoly, tzn. 3 úkoly s nejvyššími daty zadání platnosti úkolu od, které jsou ve stavu nesplněný. Úkoly jsou v seznamu uspořádány v sestupném pořadí zadání, tzn. Od nejaktuálnějšího k méně aktuálním. * ReM může úkoly editovat tak, že může měnit datum zadání od a do a stav úkolu z nesplněný na splněný. Dále může rušit úkoly, jejichž čas plnění ještě nenastal. * Pokud má ReM více než 3 úkoly, zobrazí se na obrazovce odkaz s názvem „Seznam všech úkolů“. Pokud má ReM 3 a méně úkolů odkaz není aktivní * Na obrazovce „Seznam všech úkolů“ může ReM měnit úkoly podobně jako na úvodní obrazovce. EIS: Zadání 05/2010 Studenti: Balčák, Dávid, Vrtílek, Michal Vytvořte testovací případy pro následující SW aplikaci, která provádí import firem – potencionálních zákazníků banky do aplikace pro správu klientů z registru firem. Pro správu klientů platí pravidla: * Firma je identifikována pomocí IČO, v evidenci firem musí být IČO unikátní * Jeden záznam v importu má tvar: * „I“ nebo „D“: ve významu založení nové firmy, zrušení stávající firmy * IČO firmy Firma, která byla úspěšně importována se v aplikaci pro správu firem nabízí s popisem „potencionální zákazník“ Firma, která byla zrušena se v žádné nabídce neobjeví.