VB040 ­ Homework 8 To be brought to the lesson in the week April 19 ­ April 23, 2010. 1. Poté, co vyřešil poslední zbývající rovnici, se pan Spock rozhodnul, že si dá misku plomikové polévky. 2. Už mě unavilo neustále vylepšovat svůj počítač, a tak jsem se rozhodl vylepšit svého pejska. 3. Na rozdíl od mého počítače je můj pejsek dost chytrý na to, aby se naučil hrát aport. 4. Na druhou stranu, žádná část mého pejska se nedokáže točit rychlostí 10000 otáček za minutu. 5. Navzdory všem mým varováním se tak rychle rotovat pokusil, a udělalo se mu špatně. 6. Euklidův algoritmus využívá skutečnosti, že největší společný dělitel dvou přirozených čísel dělí i jejich rozdíl. 7. Jak to od vás bylo chytré, pane Euklide, vynalézt Euklidův algoritmus! 8. Museli jsme špatně zabočit, tahle silnice nás měla přivést k McDonald's. 9. Myslel jsem, že se tam dostaneme rychleji tím, že pojedeme zkratkou. 10. Zatímco se Alexander Fleming snažil zjistit, proč se mu zkazil jeho sýrový sendvič, objevil penicilin. 11. Pokud by místo podomácku vyráběných sendvičů pochybné kvality jedl jen ty nejlepší sendviče od renomované společnosti, statisíce lidí by pravděpodobně byly zemřely na nejrůznější infekce. The homework has to be brought to the lesson in writing. A student without his or her homework will be considered absent.