VB040 - Homework 9 To be brought to the lesson in the week April 26 - April 30, 2010 1. Zatímco Mařenka umí lusknutím prstu spočítat objem i hmotnost celé perníkové chaloupky, Jeníček neumí spočítat ani prsty své levé ruky. 2. „Kéž bych byl dával v matematice pozor," pomyslel si Jeníček když se pokoušel dopočítat svého malíčku. 3. Jeníček počítal svoje prsty celou dobu, co šli s Mařenkou lesem, ale bez výsledku. 4. „Měl bys, Jeníčku, počítat každý den příklady," prohlásila Mařenka. 5. „Když jsem ještě chodila do naší vesnické školy, počítávala jsem příklady každý den." 6. Jeníček s Mařenkou přišli k perníkové chaloupce a chtěli třikrát zaklepat, ale protože klepal Jeníček, zaklepali jen dvakrát. 7. Z chaloupky se ozval skřehotavý hlas: „Pojďte dál, děťátka, pojďte dál a posaďte se. Dáte si kávu nebo čaj?" 8. Jeníček s Mařenkou si dali kávu, strčili Ježibabu do pece a jali se demolovat perníkovou chaloupku. 9. „Kéž bych byla věděla co jsou tito dva zač," pomyslela si Ježibaba sedíc na lopatě v peci. The homework has to be brought to the lesson in writing. Student without homework is considered absent.