Xamarin Multiplatformní vývoj mobilních aplikací Osnova □ Představení platforem □ Mono □ Xamarin □ Vývoj a nasazení Android □ Linux □ Davlik □ Java □ MVC □ Loose coupling iOS □ Unix □ Darwin □ Objective-C □ MVC □ Seperation of concerns Windows Phone □ Windows □ Win CE / Win NT □ .NET Mono □ Původně Novell □ .NET □ C# 4.0 krom WPF □ Visual Basic □ MonoDevelop Xamarin □ Nová společnost □ Práce na projektu Mono □ MonoTouch □ Mono tor Android Xamarin Framework □ C# binding □ Nativní API □ Sdílení kódu □ Xamarin Studio □ Visual Studio Xamarin.Android □ JIT □ IL □ Windows / Mac OS □ Visual Studio □ Designer Xamarin.iOS □ AoT □ ARM binární kód □ OS X (Simulátor, debugging) □ Xcode (Designer) Xamarin.Mobile □ Xamarin.Contacts □ Xamarin.Geolocation □ Xamarin.Media Typická architektura □ Rozdělení na projekty □ Sdílené □ Nesdílené □ Oddělení business logiky □ GUI samostatně Výhody / Nevýhody □ Rychlost (Objective-C, Java) □ 100% Nativního api □ Appstore □ Znovupoužívání kódu / Integrace s existujícím □ Velikost (+2,5MB Mono Runtime) □ Apple, Microsoft, Google Nasazení □ AppStore □ Google Play □ TestFIight Děkuji za pozornost