1. Ve jmenném prostoru ObjectDemo.Parts vytvořte třídu Engine, která bude mít atributy:

Dále bude tato třída obsahovat metody:

2. Ve jmeném prostoru ObjectDemo.Planes vytvořte třídu Plane, která bude mít atributy:

Třída bude obsahovat metody:

Ve jmeném prostoru ObjectDemo vytvořte třídu Program, která:

  1. Vytvoří instanci třídy Engine, které nastaví spotřebu na 1000 tun/hodinu, tah na 1000 tun.
  2. Vytovří instanci třídy Plane, které nastaví motor na objekt vytvořený v kroku 1., váhu na 1000 tun a množství paliva na 10000 tun.
  3. Vypíše informace o letadle na standardní výstup.
  4. Vypíše, zda letadlo bylo schopné uletět 2 hodiny ve tvaru: "Plane flown 2 hours: true/false".
  5. Vypíše informace o letadle na standardní výstup.
  6. Vypíše, zda letadlo bylo schopné uletět dalších 9 hodin ve tvaru shodném s bodem 4.
  7. Vypíse informace o letadle na standardní výstup.