PV178 – Domácí úkol #1: rpsQúest Vaším úkolem je vytvořit jednoduchou konzolovou aplikaci jako soubojový systém na bázi textu. Boj bude probíhat stylem Kámen, Nůžky, Papír. Za zabití nestvůry dostane hrdina zkušenosti podle síly monstra. Za určitý počet zkušeností, který se bude zvedat, dostane hrdina novou úroveň a zvýší se mu počet životů a jedna z útočných vlastností. Cílem hry je dostat hrdinu na desátou úroveň. Třída Hero má následující povinné vlastnosti:  Vlastnost RockDamage – Zranění kamenem (v případě výhry bude monstrum zraněno o tento počet životů)  Vlastnost PaperDamage – Zranění papírem  Vlastnost ScissorsDamage – Zranění nůžkami  Vlastnost Hitpoints – Životy hrdiny Třída monstra bude obsahovat stejné povinné vlastnosti. Když zrovna hrdina nebojuje, může si životy vyléčit nebo zvednout úroveň. V boji bude monstrum náhodně vybírat mezi kamenem, nůžkami, papírem. Monstra budou vytvářeny s náhodnými statistikami a to rozumně, podle úrovně hráče. Příkazy, pomocí kterých se hra bude ovládat:  new game – vytvoří novou hru, může být zavolána kdykoliv  fight – začne boj, může být zavolána jen MIMO boj  healer – vyléčí hrdinu, může být zavolána jen MIMO boj  lvlup rock –zvedne úroveň, pokud má hrdina dostatek zkušeností, navíc posílí kámen, může být zavolána jen MIMO boj  lvlup paper –zvedne úroveň, pokud má hrdina dostatek zkušeností, navíc posílí papír, může být zavolána jen MIMO boj  lvlup sisors –zvedne úroveň, pokud má hrdina dostatek zkušeností, navíc posílí nůžky, může být zavolána jen MIMO boj  rock – útok kamenem, jen V boji  paper – útok papírem, jen V boji  scissors – útok nůžkami, jen V boji Příklad boje: